روابط عمومي كار آمد عاملي براي پيشرفت و تعالي سازمان + تصاویر

نشست تخصصی مدیران روابط عمومی هیات ها و تیم های فوتبال مازندران روز جمعه ۱۴ تیر به میزبانی هیات فوتبال شهر رویان در سالن اجتماعات شهرداری این شهر برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران؛ طبق روال هر ماهه، نشست تخصصی مدیران روابط عمومی و مدیران رسانه ای هیات ها و تیم های فوتبال در مازندران با محوریت برگزاری کارگاه های آموزشی مدیریت رسانه و کارگاه خبرنویسی در شهر رویان برگزار شد .

در این کارگاه آموزشی، مدیران روابط عمومی علم روز روابط عمومی و خبرنویسی را توسط اساتید برجسته دکتر مصطفی مقدس و دکتر عنایت داوودی آموزش دیدند.

مدیر روابط عمومی و امور رسانه ای هیات فوتبال استان مازندران در حاشیه این نشست اظهار داشت : روابط عمومي كارآمد عاملي براي ارتباط، معرفي دستاوردها و پيشرفت سازمان ها است و ظرفيت موثري در راهبري افكار عمومي و اطلاع رساني هدفمند است.

مهدی رضی ضمن تاکید بر اهمیت آموزش در پیشرفت روابط عمومی ها، افزود : روابط عمومي بايد در قامت يك نهادي فعال، پويا و استاندارد و كارآمد بتواند با طراحي مهندسي افكار عمومي و بهره گيري از شيوه هاي نوين ارتباطي و اطلاع رساني به نيازهاي مخاطبان درون و برون سازماني پاسخ گويد و رضايتمندي حداكثري را در راستاي پيشرفت و تعالي سازمان متبوعش به ارمغان آورد.

سخنگوی هیات فوتبال استان مازندران از تلاش برای برطرف شدن ضعف رسانه ای برخی از هیات های شهرستانی فوتبال مازندران گفت و ادامه داد : روابط عمومي كارآمد با ارتباط هرچه بيشتر با رسانه ها، سازمان ها و اداره هاي ديگر زمينه معرفي دستاوردها و فعاليت هاي سازمان ها مطبوع خود را در جامعه فراهم و زمينه رشد و پيشرفت آن را فراهم كنند.

وي با اشاره به اینکه مسئولین روابط عمومی هیات ها باید خودشان را جدی بگیرند، گفت: اگر در تمام امور روابط عمومي ها بحث هنر، علم، فن و علاقه اضافه شود، فضاي روابط عمومي ها بهتر مي شود و مي توان عملكردهاي خوبي را شاهد بود.

مدير روابط عمومي هیات فوتبال مازندران در پایان خواستار ارتباط هرچه بیشتر با رسانه ها شد و خاطر نشان كرد: روابط عمومي و رسانه ها نبايد جدا از يكديگر باشند و تعامل اين دو بخش بايد روز به روز افزايش يابد.

‍ ** روابط عمومی عنصر و اساسی ترین اصل مورد نیاز بشر است

نایب رئیس هیات فوتبال مازندران در این نشست اظهار داشت : استفاده از نیروهای جوان و توانمند با بینش كارآمد باید مورد توجه مدیران برای مسوولیت روابط عمومی یك سازمان قرار گیرد زیرا نقش نیروی انسانی با سواد و خلاق در به روز شدن جایگاه ارتباط عمومی بسیار موثر است.

فاطمه بوداغی افزود : اگر بخواهیم در دنیای امروزحرفی برای گفتن داشته باشیم، اعتماد عمومی را نسبت به سازمان خود جلب كنیم و بر تعداد مخاطبانمان افزوده شود باید بین رسانه های مدرن و سنتی تعامل برقرار كنیم.

این مسئول اضافه كرد: یك مدیر روابط عمومی كه پیچیدگی های ماموریتی دستگاه خود را نشناسد، اطلاعات كاملی از دنیای بیرون نداشته باشد و داشته های خود را در ارتباطات انسانی و اجتماعی به روز نكند در این عرصه موفق نخواهد شد.

رئیس هیات فوتبال رویان نیز در این نشست اظهار داشت : روابط عمومی عنصر و اساسی ترین اصل مورد نیاز بشر است، اما به جرأت می توان گفت یکی از بنیادی ترین دانش ها و مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی و شالوده وزیربنای سایرعلوم قرن حاضر است.

قائمی افزود : روابط عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون دستگاه را به هم پیوند می دهد. روابط عمومی هدف و چگونگی کلیدبرنامه ها را ترسیم می‌کند و نقش مهمی در پیشرفت هر سازمانی دارد.

گفتنیست؛ این نشست با حضور فاطمه بوداغی نایب رئیس هیات فوتبال مازندران، قائمی رئیس هیات فوتبال رویان و قاسمی رئیس هیات فوتبال نور و مدیران روابط عمومی هیات ها و مدیران رسانه ای تیم های فوتبال مازندران برگزار شد .