آخرین وضعیت تیم فوتسال سامسونگ رامسر در مسابقات فوتسال لیگ استان + عکس

تیم فوتسال سامسونگ رامسر درروزجمعه بیست و سوم مهر ماه توانست دریک بازی پرتب وتاب حریف خود المپیک کلاردشت درسالن عبدالکریمی دریاپشته رامسر بانتیجه چهاربرسه شکست دهد .   به گزارش مازند اسپرت ؛ برای تیم فوتسال سامسونگ دراین دیدار علیرضانیاستی دوگل ، محمدرضامرادی وهادی کیامرادی یک گل به ثمر رساندند . امیدرستمیان سرمربی تیم […]

تیم فوتسال سامسونگ رامسر درروزجمعه بیست و سوم مهر ماه توانست دریک بازی پرتب وتاب حریف خود المپیک کلاردشت درسالن عبدالکریمی دریاپشته رامسر بانتیجه چهاربرسه شکست دهد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ برای تیم فوتسال سامسونگ دراین دیدار علیرضانیاستی دوگل ، محمدرضامرادی وهادی کیامرادی یک گل به ثمر رساندند .

امیدرستمیان سرمربی تیم سامسونگ رامسر به خبرنگار ما درباره وضعیتش تیمش گفت :متاسفانه نتوانستیم درنیم فصل اول لیگ فوتسال استان نتایج خوبی را بدست آوردیم .شاید دلیل اصلی این ناکامی نداشتن تمرینات پیوسته و مناسب است و البته بحث دیگری که مطرح است که ما با کمبود بازیکن مواجه بودیم و دربرخی از بازیها فقط شش نفر را دراختیار داشتیم .

رستمیان درادامه افزود : امیدحلاجیان مدیریت فروشگاه سامسونگ رامسر کمک بزرگی به ماندن امتیاز این تیم لیگ برتری درشهرستان رامسر کرد وتا به حال نیز هزینه های زیادی انجام داده است . اما فوتسال و فوتبال ورزش هزینه برداری است و شاید ایشان به تنهایی نتواند از پس این مساله بر آید .

وی اذعان داشت : شاید بتوان با همکار بهتری که اداره ورزش وجوانان شهرستان رامسر با تیم فوتسال سامسونگ رامسر انجام دهد و هزینه های کمتری بابت تمرین ومسابقات از این تیم دریافت شود از برخی هزینه ها کاست .

رستمیان درادامه یادآورشد : کارهیات فوتبال تیمداری نیست اما درطول این سالها و امسال ریاست هیات فوتبال رامسر آقای حلاجیان هزینه های زیادی را بیش از توان خود را برای فوتبال و فوتسال انجام داده است وما باید قدران ایشان باشیم . البته ما از فرمانداری ، نیروی انتظامی ، هلال احمر وسایرمسئولینی که باهمکاری میکنند تشکر میکنیم اما نیاز است که کمک بیشتری به ما کمک بکنند تا ما بتوانیم امتیاز تنها نماینده فوتسال شهرستان را درلیگ برتر حفظ کنیم .

وی نیز برروی این نکته  نیز تاکید کرد که توجه بیشتر مسئولین به ورزش شهرستان میتواند به سلامتی جوانان کمک کند و باعث افزایش انگیزه آنان شود . و با کمک هایی که این عزیزان به ما میکنند مامیتوانیم درنیم فصل دوم با افزودن چند مهره خوب به جمع بازیکنان کمبود ها ی را جبران کنیم ونتایج بهتری را بدست آوریم

رستمیان درپایان ضمن تشکر از فرمانداری ، نیروی انتظامی ، هلال احمر ، اداره ورزش وجوانان وهیات فوتبال رامسر ، بهره بردار سالن عبدالکریمی اظهار امیدواری کرد که تعامل مسئولین با ورزش شهرستان بیشتر شود . و تیم او بتواند درنیم فصل دوم ناکامی نیم فصل اول راجبران کند .

 

1

2

3