بنیتس: می‌توانستیم از رویارویی با سن‌ژرمن،برنده خارج شویم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بعد از رویارویی با پاری‌سن‌ژرمن گفت: می‌توانستیم برنده بازی شویم. به گزارش مازند اسپرت ؛  شب گذشته در ادامه مسابقات دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید در ورزشگاه پارک‌دوپرنس پاریس بدون گل مقابل پاری‌سن‌ژرمن مساوی کرد. رافائل بنیتس بعد از بازی اظهارداشت: قبل از بازی نسبت به قدرت و […]

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بعد از رویارویی با پاری‌سن‌ژرمن گفت: می‌توانستیم برنده بازی شویم.

خبرگزاری فارس: بنیتس: می‌توانستیم از رویارویی با سن‌ژرمن،برنده خارج شویم

به گزارش مازند اسپرت ؛  شب گذشته در ادامه مسابقات دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید در ورزشگاه پارک‌دوپرنس پاریس بدون گل مقابل پاری‌سن‌ژرمن مساوی کرد.

رافائل بنیتس بعد از بازی اظهارداشت: قبل از بازی نسبت به قدرت و توانمندی بالای تیمم اطمینان داشتم و به هیچ‌وجه مایوس نشدم. البته می‌توانستیم به عنوان برنده از بازی خارج شویم. چون نسبت به حریف، بیشتر شوت در چارچوب داشته و موقعیت گلزنی خلق کردیم. به نظرم برای کسب برد به قدر کافی موقعیت ایجاد کردیم. دیدید که در زمان زیادی از بازی، مسلط بر امور بودیم.

او ادامه داد: به قدر کافی جنگیدیم و دنبال راه دست‌یابی به محوطه جریمه حریف و زدن گل بودیم. به همین دلیل خسه،‌رونالدو، لوکاس و ایسکو صاحب موقعیت شدند. ضمن آنکه خط میانی و دفاع هم مستحکم و پابرجا بودند.

وی در مورد این نکته که چرا سن‌ژرمن درخشش زیادی در بازی نداشت،‌ عنوان کرد: در این مورد نمی‌توانم حرفی بزنم. قضاوت در این مورد جزو وظایفم نیست. بلکه باید از نمایش خوب تیمم تعریف کنم که به حریف اجازه عمل نمی‌داد.

بنیتس در پاسخ به این سئوال که آیا عدم حضور کریم بن‌زما روی قدرت خط حمله تیمش تاثیر منفی گذاشته،‌ نیز عنوان کرد: بدیهی است عدم حضور بازیکنی مثل کریم، می‌تواند قابل تامل باشد.اما تمام مهاجمین تیم من که در زمین بودند، ‌کار خود را خوب انجام داده و از آنها راضی هستم.