بازیکنان زاهدان برای هماهنگی نیاز به زمان دارند/روز‌به‌روز بهتر می‌شویم‌

سرمربی تیم والیبال گوهرکویر زاهدان گفت: والیبالیست‌های زاهدانی برای عملکرد مطلوب در لیگ برتر روزبه‌روز بهتر از گذشته می‌شوند هر چند از عملکرد بازیکنانم مقابل تیم والیبال کاله رضایت دارم. به گزارش مازند اسپرت ؛ اصغر نایینی پس از شکست سنگین والیبالیست‌های گوهرکویر زاهدان مقابل تیم والیبال کاله مازندران، در گفت‌وگويي بیان کرد: هفته نخست […]

سرمربی تیم والیبال گوهرکویر زاهدان گفت: والیبالیست‌های زاهدانی برای عملکرد مطلوب در لیگ برتر روزبه‌روز بهتر از گذشته می‌شوند هر چند از عملکرد بازیکنانم مقابل تیم والیبال کاله رضایت دارم.

خبرگزاری فارس: بازیکنان زاهدان برای هماهنگی نیاز به زمان دارند/روز‌به‌روز بهتر می‌شویم‌

به گزارش مازند اسپرت ؛ اصغر نایینی پس از شکست سنگین والیبالیست‌های گوهرکویر زاهدان مقابل تیم والیبال کاله مازندران، در گفت‌وگويي بیان کرد: هفته نخست لیگ برتر در هر دوره از لیگ برتر سخت بوده و تیم‌ها در آن با احتیاط بیشتری گام برمی‌دارند.

وی افزود: در دیدار مقابل کاله در آمل دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

نایینی با تاکید بر اینکه تیم والیبال گوهرکویر زاهدان کمتر از یک هفته برای حضور در لیگ برتر تمرین داشته است، تصریح کرد: با توجه به تعداد تمرینات کم و شکل‌گیری تیم در روزهای متصل به آغاز لیگ از وضعیت بازیکنانم در زمین راضی هستم.

سرمربی تیم والیبال گوهرکویر زاهدان بیان کرد: بازیکنان زاهدان برای هماهنگی نیاز به زمان دارند البته تعدادی از بازیکنان تیم جوان بوده و باید بیشتر با دیگر بازیکنان هماهنگ شوند.

این مربی اظهار کرد: امیدواریم حدود یک ماه آینده با برگزاری چهار هفته از لیگ برتر در شرایط مسابقه قرار گرفته و بهتر از گذشته باشیم.

نایینی با اشاره به اینکه در دور برگشت بازی‌ها به عملکرد ایده‌آل خود دست پیدا می‌کنیم، گفت: از بازیکنانم رضایت دارم و خیلی خوب مقابل کاله مازندران بازی کردند.

وی با اعلام اینکه کاله مازندران تیم بزرگی است و توانسته در لیگ برتر و میادین مختلف بین‌المللی به افتخارات زیادی دست پیدا کند، گفت: امیدواریم در بازی‌های آینده شکست مقابل نماینده مازندران را جبران کنیم.