گلایه های میکسدزون بازی استقلال / حنیف : مگر ما مسلمان نیستیم؟ عاشورا نداریم؟

گلایه های میکسدزون بازی استقلال / حنیف : مگر ما مسلمان نیستیم؟ عاشورا نداریم؟ ورزش > لیگ برتر – همسو با مربی استقلال ، بازیکنان این تیم ، حتی ملی پوشانی چون خسرو حیدری هم از فشردگی بازی های لیگ انتقاد کردند.  به گزارش مازنداسپرت ، میکسدزون بازی استقلال و همنام خوزستانی ، نکات جالبی داشت. از […]

گلایه های میکسدزون بازی استقلال / حنیف : مگر ما مسلمان نیستیم؟ عاشورا نداریم؟

ورزش > لیگ برتر – همسو با مربی استقلال ، بازیکنان این تیم ، حتی ملی پوشانی چون خسرو حیدری هم از فشردگی بازی های لیگ انتقاد کردند.

 به گزارش مازنداسپرت ، میکسدزون بازی استقلال و همنام خوزستانی ، نکات جالبی داشت. از آرش برهانی تا هرابر مگویان و حنیف عمران زاده انتقادهایی داشتند که گفتند . خسرو حیدری شاید غافلگیرترین حرف ها را زد. ستاره استقلال همسو با پرویز مظلومی و این بار در قامت یک منتقد منصف از فشردگی برنامه های لیگ انتقاد کرد و گفت این روند فشرده بازی ها هم مصدومیت ها را زیاد می کند و هم اینکه باعث می شود بازی ها کیفیت شان را از دست بدهند. خسرو که در اردوی اخیر و در بازی با ژاپن به دلیل مریضی ، بازی نکرده است و جدیدا کمتر ثابت در ترکیب تیم ملی بازی می کند ، درباره شرایط استقلال هم گفت:«فعلا خوشبختانه در صدر جدول هستیم اما در صورت ادامه این روند نمی توانیم قهرمان شویم.» حرف های او را حنیف عمران زاده با ادبیات تندتری به زبان آورد و گفت:«انگار ما مسلمان نیستیم که این فشار را به بدن های مان می آورند.فشردگی بازی ها دارد باعث مصدومیت های متوالی می شود. باز هم می گویم ، مگر ما مسلمان نیستیم؟ عاشورا و تاسوعا نداریم که این قدر فشرده به بدن های مان فشار می آورند؟» از میان استقلالی ها ، بودند بازیکنان دیگری که گلایه داشتند. پروپئیچ که گل مساوی تیمش را زده بود از این گله داشت که اگر بیشتر به فوتبالش اعتماد کنند ، می تواند گل های بیشتری بزند .

 

مگویان هم با انتقاد از نرسیدن پول هایش گلایه کرد. وحید طالبلو کاپیتان روی نیمکت استقلال هم با گلایه از روند انعکاس اخبار فوتبال ، گفت:«همه فوتبال ناهنجاری هایش نیست. نکات مثبت زیادی هم دارد که دیده نمی شوند.» از میان بازیکنان استقلال خوزستان هم ، سعید بیت سعید ، پدیده این تیم با شکر خدا برای تصمیم درستش در آمدن از فولاد به استقلال گفت:«اگر آنجا می ماندم دیده نمی شدم. فولاد این فصل کابوس وار پیش می رود و اسکوچیچ افسوس روزی را می خورد که بیت سعید ، جان فزا و یک ستاره دیگر این روزهای استقلال اهواز را نخواست و هزینه اش را به پای بازیکنانی ریخت که دلال ها به این تیم معرفی کرده بودند.