به دلیل باخت های پیاپی؛ ۱۰ درصد ازقرارداد بازیکنان وکادرفنی تیم فوتبال نساجی مازندران کم شد

ده درصد از اصل قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نساجی مازندران به دلیل دو باخت پیاپی، کسر می شود.   به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم نساجی مازندران در دو بازی گذشته خود در هفته های دهم و یازدهم لیگ دسته اول شکست خورد و از رده دهم به رده هفدهم جدول سقوط […]

ده درصد از اصل قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نساجی مازندران به دلیل دو باخت پیاپی، کسر می شود.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم نساجی مازندران در دو بازی گذشته خود در هفته های دهم و یازدهم لیگ دسته اول شکست خورد و از رده دهم به رده هفدهم جدول سقوط کرد.

این تیم ابتدا در ورزشگاه خانگی خود در قائمشهر برابر فجر سپاسی شیراز نتیجه را واگذار کرد و سپس از بازی با ایرانجوان در بوشهر بازنده خارج شد.

تیم فوتبال نساجی مازندران هم اکنون با کسب ۱۰ امتیاز از ۱۱ بازی در رده های پایین جدول رقابت های فوتبال جام آزادگان قرار دارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران تصمیم مدیرعامل را برای جریمه بازیکنان و کادر فنی به دلیل دو شکست پیاپی تایید کرد و این کار را شوکی برای تیمش دانست.

به گفته «سعید ستاری»، تیم نساجی بازی سازی خوبی در زمین دارد ولی نمی تواند از موقعیت های خود برای کسب امتیاز استفاده کند و به بازیکن فرصت طلبی نیاز دارد که بتواند از این موقعیت ها استفاده کند.

دو تیم خونه به خونه بابل و نساجی مازندران نمایندگان این استان در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول آزادگانند که تیم خونه به خونه از ۱۱ بازی گذشته با ۲۱ امتیاز در رده سوم و نساجی با ۱۰ امتیاز در رده هفدهم قرار دارد.

رقابت های این فصل لیگ دسته اول فوتبال در یک گروه ۲۰ تیمی و از ۲۶ مرداد آغاز شده است و نقل و انتقالات نیم فصل نیز ۲ الی ۲۹ دی ماه خواهد بود.

همچنین قرار است مسابقات فوق روز ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۵ به پایان برسد.

با توجه به اینکه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در ۳۸ هفته انجام خواهد شد، آغاز مسابقات لیگ دسته اول فصل ۹۵-۹۴ باشگاه های کشور (جام آزادگان) روز ۲۶ مرداد ۹۴ آغاز شده است .