به افتخار این مرد باید ایستاد ؛ورزش مازندران با “حبیب ها” می تواند به آقایی خود ادامه دهد…

ورزش مازندران با “حبیب ها” می تواند به آقایی خود ادامه دهد… به گزارش مازند اسپرت ؛ با تمام فراز و فرودهایی که ورزش کشور دچار آن بوده است ، ورزشکاران مازنی سال هاست که در ورزش کشور آقائی می کنند. به طوری که سهم عمده مدال های جهانی و المپیک را ورزشکاران مازنی به […]

به افتخار این مرد باید ایستاد ؛ورزش مازندران با “حبیب ها” می تواند به آقایی خود ادامه دهد…

به گزارش مازند اسپرت ؛ با تمام فراز و فرودهایی که ورزش کشور دچار آن بوده است ، ورزشکاران مازنی سال هاست که در ورزش کشور آقائی می کنند.

به طوری که سهم عمده مدال های جهانی و المپیک را ورزشکاران مازنی به گردن می آویزند تا پرچم سه رنگ کشورمان در کشورهای مختلف دنیا به اهتزاز درآید.

هفته ای نیست که خبری از افتخارآفرینی های ورزشکاران مازنی در مسابقات و رویدادهای جهانی و بین المللی نشنویم و این جز در سایه مدیریت صحیح به ارمغان نخواهد آمد.

در این عرصه و با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید ، علی رغم مشکلات اقتصادی که گریبانگیر دستگاه های دولتی شده است ، ورزش و جوانان مازندران با درایت و مدیریت فردی مثل حبیب حسین زادگان توانسته است به کسب افتخاراتش ادامه دهد.

شاید کمتر کسی باشد که نداند ، تنها دستاورد دولت های نهم و دهم برای استان مازندران در حوزه ورزش ، پروژه هایی بود که بدون اعتبار کلنگ خورد. در چنین بحرانی که پروژه های نیمه کاره متعدد ورزشی در مازندران به یک معضل تبدیل شده بود ، حبیب حسین زادگان سکان هدایت را به دست گرفت تا شاید کشتی سوراخ شده و آسیب دیده ورزش و جوانان مازندران را به ساحل آرامش برساند.

به حق در این برهه زمانی که ورزش مازندران ، حبیب خود را شناخته است باید به مدیریت آن نمره ای قابل قبول داد . کسب مدال های متعدد با کمترین امکانات شاید مدیریتی می خواهد که از کمتر کسی می تواند برآید و حبیب حسین زادگان از همان حداقل هاست که باید به افتخارش ایستاد.

ورزش مازندران با حبیب ها می تواند به روند رو به رشد خود ادامه دهد لذا جا دارد در این ایام که به نام تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است، به مدیر ورزش مازندران خسته نباشید جانانه گفت .

مطمئناً در مسیر پیش رو باز هم خبرهای خوشی از ورزش مازندران خواهیم شنید…