تیم بابل قهرمان مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان مازندران شد

تیم بابل در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان مازندران انتخابی تیم منتخب استان برای شرکت در قهرمانی کشور که در شهر رستمکلا از توابع شهرستان بهشهر در شرق این استان برگزار شد، به مقام قهرمانی دست یافت. به گزارش مازند اسپرت ؛در پایان این رقابتها که با حضور بیش از ۱۲۰ فرنگی کار از شهرهای […]

تیم بابل در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان مازندران انتخابی تیم منتخب استان برای شرکت در قهرمانی کشور که در شهر رستمکلا از توابع شهرستان بهشهر در شرق این استان برگزار شد، به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش مازند اسپرت ؛در پایان این رقابتها که با حضور بیش از ۱۲۰ فرنگی کار از شهرهای مازندران در رستمکلا بهشهر برگزار شد، تیم بابل با کسب ۷۳ امتیاز مقام نخست را کسب کرد و جام قهرمانی مسابقات را بالای سر برد.
در این رقابتها تیم های آمل با کسب ۶۵ و نوشهر با ۶۲ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رقابتهای انفرادی این مسابقات که در ۱۰ وزن برگزار شد، در وزن ۴۲ کیلوگرم ‘ امین بدیور ‘ از ساری، در وزن ۴۶کیلوگرم، ‘ محمد رضاحسین زاده ‘ از نوشهر، در وزن ۵۰ کیلوگرم ‘ علی باباجانی’ از بابل، در وزن ۵۴ کیلوگرم ‘ ابراهیم سیاه سرایی ‘ از نوشهر و در وزن ۵۸ کیلوگرم ‘ ابوالفضل جوان ‘ از رستمکلا قهرمان شدند.
همچنین در وزن ۶۳کیلوگرم، ‘ علی محمدی’ از آمل، در وزن ۶۹کیلوگرم ‘ رضا محمد’ از نوشهر، در وزن ۷۶کیلوگرم ‘ محمد خان پور’ از بابل، در وزن ۸۵کیلوگرم ‘ مجید مسعودی ‘ از نوشهر و در وزن ۱۰۰کیلوگرم ‘ علی اکبر یوسفی ‘ از بابل به مقام های قهرمانی اوزان خود دست یافتند.
نفرات اول تا پنجم هر وزن این رقابت ها به اردوی آماده سازی تیم مازندران دعوت می شوند و پس از اردویی در خانه کشتی ساری، تیم منتخب کشتی فرنگی نوجوانان استان برای شرکت در قهرمانی کشور انتخاب خواهد شد.
هنوز از سوی فدراسیون کشتی زمان و محل برگزاری رقابت های قهرمانی کشور اعلام نشده است.