رضائیان: نجابت بازیکنان ملوان تحسین برانگیز است/ جنس ما در خط حمله جور نشده است

مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: نجابتی که بازیکنان ملوان به خاطر مشکلات مالی به خرج می دهند تحسین برانگیز است. به گزارش مازند اسپرت ؛ مسعود رضائیان در گفت‌وگويي در مورد مساوی بدون گل ملوان مقابل سپاهان گفت: بازی خوبی بود سپاهان برای گرفتن امتیاز به انزلی آمده بود و در خطوط دفاعی خود تمام نیروهایش […]

مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: نجابتی که بازیکنان ملوان به خاطر مشکلات مالی به خرج می دهند تحسین برانگیز است.

خبرگزاری فارس: رضائیان: نجابت بازیکنان ملوان تحسین برانگیز است/ جنس ما در خط حمله جور نشده است

به گزارش مازند اسپرت ؛ مسعود رضائیان در گفت‌وگويي در مورد مساوی بدون گل ملوان مقابل سپاهان گفت: بازی خوبی بود سپاهان برای گرفتن امتیاز به انزلی آمده بود و در خطوط دفاعی خود تمام نیروهایش را به خدمت گرفت. ملوان در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد اما در نیمه دوم به خوبی نیمه اول نبودیم. شاید کمی از ضد حملات حریف ترس داشتیم به هر حال این بازی مساوی شد.

مدیرعامل ملوان در مورد اینکه حمید استیلی از مشکلات مالی در نشست خبری بعد از بازی گلایه کرده و گفته باید تمرکزم روی مسائل حاشیه‌ای باشد تا فنی گفت: همه ما درگیر بحث مالی هستیم خود ما هم به جای برنامه‌ریزی و انجام کارهای ساختارسازی و پرداخت به آکادمی فوتبال به دنبال حل مشکلات مالی هستیم. البته همه تیم‌ها در لیگ برتر همین شرایط را دارند و هیچ تیمی اکنون در رفاه و آسایش کامل به سر نمی‌برد و ملوان هم مثل سایر تیم های لیگ برتر است.

رضائیان در مورد اینکه بازیکنان ملوان به خاطر پرداخت نشدن مطالباتشان به او اعتراض نمی‌کنند گفت: نه اینگونه نیست نجابتی که بازیکنان ملوان به خرج می‌دهند تحسین برانگیز است آنها با وجود مشکلاتی که دارند همچنان سعی می‌کنند شرایط باشگاه را درک کنند.

مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد اینکه از انتخاب این باشگاه بدون پول پشیمان هست یا نه گفت: خیر پشیمان نیستم من حتی از انتخاب نفت مسجد سلیمان هم پشیمان نشدم. اکنون نباید جا بزنیم و باید با تمام توان برای حل مشکلات باشگاه تلاش کنیم و به این بازیکنان امید بدهیم.

وی در مورد اینکه ملوان در سه بازی اخیر خود گلی به ثمر نرسانده گفت: در عوض در این سه مسابقه گلی نخورده‌‌ایم و شکست هم نداشتیم که این بیانگر آن است که در کار دفاعی خوب هستیم اما هنوز در خط حمله جنسمان جور نشده است.