رئیس اداره ورزش بابل خبر داد :کسب ۱۱۷ مدال قهرمانی توسط ورزشکاران بابلی طی ۶ ماه

رئیس اداره ورزش و جوانان بابل از کسب ۱۱۷ مدال قهرمانی از سوی ورزشکاران بابلی طی ۶ ماه خبر داد. به گزارش مازند اسپرت ؛ انصار آری امروز در گفت‌وگويي در بیان عملکرد این اداره در ۶ ماه نخست امسال، گفت: در این ۶ ماه، اداره ورزش و جوانان بابل موفق به اعزام ۲۸ ورزشکار […]

رئیس اداره ورزش و جوانان بابل از کسب ۱۱۷ مدال قهرمانی از سوی ورزشکاران بابلی طی ۶ ماه خبر داد.

خبرگزاری فارس: کسب 117 مدال قهرمانی توسط ورزشکاران بابلی طی 6 ماه

به گزارش مازند اسپرت ؛ انصار آری امروز در گفت‌وگويي در بیان عملکرد این اداره در ۶ ماه نخست امسال، گفت: در این ۶ ماه، اداره ورزش و جوانان بابل موفق به اعزام ۲۸ ورزشکار به مسابقات کشوری و اعزام ۵۷ تن دیگر به مسابقات استانی شد.

وی با اشاره به اینکه بابل میزبانی ۱۸ دوره از مسابقات کشوری را به‌عهده داشت، افزود: این شهرستان ۵۱ مورد میزبان مسابقات استانی بود و موفق به برگزاری ۱۰۶ دوره مسابقات داخلی شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابل از کسب ۹۰ مدال کشوری خبر داد و تصریح کرد: کسب هفت مدال بین‌المللی، ۱۰ مدال آسیایی و ۹ مدال جهانی جمعاً به تعداد ۱۱۷ مدال از افتخارات ورزشی قهرمانان این شهرستان است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ۶۰ نفر به اردوی‌های تیم ملی کشور دعوت شدند، خاطرنشان کرد: ۳۷ نفر عضو تیم‌های ملی، ۲۴ نفر عضو تیم‌های حاضر در لیگ استان و هفت نفر عضو تیم‌های حاضر در لیگ کشور هستند.

آری برگزاری ۶ اردوی ورزشی کشوری، ۱۳ مورد برگزاری همایش‌های پیاده‌روی و جشنواره‌های ورزشی، ۳۹ مورد صعودهای کوهنوردی، ۴۰ مورد فعالیت‌های فرهنگی و هشت مورد برگزاری و اعزام به کلاس‌های آموزشی را از دیگر فعالیت‌های این اداره برشمرد.