دارنده مدال برنز مسابقات کشتی پشکسوتان جهان: سطح کمی و کیفی مسابقات کشتی پیشکسوتان جهان بالا بود

دارنده مدال برنز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی پشکسوتان جهان از سطح بالای کمی و کیفی این دوره از مسابقات به میزبانی کشور یونان خبر داد. به گزارش مازند اسپرت ؛ نورالدین رجبی‌امروز در گفت‌وگويي گفت: رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی پیشکسوتان جهان همیشه از سختی و سنگینی ویژه‌ای برخوردار است. وی با اشاره به حضور برترین‌های […]

دارنده مدال برنز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی پشکسوتان جهان از سطح بالای کمی و کیفی این دوره از مسابقات به میزبانی کشور یونان خبر داد.

خبرگزاری فارس: سطح کمی و کیفی مسابقات کشتی پیشکسوتان جهان بالا بود

به گزارش مازند اسپرت ؛ نورالدین رجبی‌امروز در گفت‌وگويي گفت: رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی پیشکسوتان جهان همیشه از سختی و سنگینی ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به حضور برترین‌های ورزش کشتی در رویدادهای پیشکسوتان جهان، افزود: در این دوره از مسابقات بزرگان زیادی همانند کورتانیتزه نام‌آشنا حضور داشتند که این ورزشکار با شکست مقابل حریفان از دور مسابقات کنار رفت.

دارنده مدال برنز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی پیشکسوتان جهان با تاکید بر اینکه ورزشکاران آزادکار و فرنگی‌کار کشتی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی یونان به‌ مدت یک هفته مقابل حریفان به میدان رفتند، خاطرنشان کرد: رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان قهرمانی جهان از ۲۱ تا ۲۶ مهر در شهر آتن دنبال شد که در گروه A مسابقات با کشتی‌گیرانی از‌ کشورهای کره‌جنوبی، لهستان، ایران، یونان و ترکیه به میدان رفتم.

رجبی با اشاره به اینکه در وزن ۶۹ کیلوگرم صاحب گردن‌آویز برنز شدم، بیان کرد: آزاد‌کارانی ایرانی در هفت گروه سنی این رویداد ورزشی توانستند به ۴۷ مدال رنگارنگ نظیر ۱۱ مدال طلا، ۱۰ نقره و ۲۶ نشان برنز برسند و با اقتدار جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

وی با تاکید بر اینکه کشورهای صاحب‌نام آمریکا و روسیه مکان‌های دوم و سوم را از آن خود کردند، گفت: در کشتی فرنگی نیز پیشکسوتان ایران با کسب بیشترین مدال‌ها به مقام قهرمانی دست پیدا کردند.