ویسی: علیه داور مصاحبه می کنند که به نفع شان سوت بزند/ می خواهیم استقلال را ببریم

ویسی: علیه داور مصاحبه می کنند که به نفع شان سوت بزند/ می خواهیم استقلال را ببریم ورزش > لیگ برتر – سرمربی استقلال خوزستان گفت که تیمش به فکر شکست دادن استقلال تهران است. به گزارش مازند اسپرت ؛ عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران گفت: این مسابقه […]

ویسی: علیه داور مصاحبه می کنند که به نفع شان سوت بزند/ می خواهیم استقلال را ببریم

ورزش > لیگ برتر – سرمربی استقلال خوزستان گفت که تیمش به فکر شکست دادن استقلال تهران است.

به گزارش مازند اسپرت ؛ عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران گفت: این مسابقه برای هر دو تیم حساس است. اگر برنده شویم به صدر جدول می رویم و اگر استقلال برنده شود صدرنشینی اش مستحکم تر خواهد شد. البته تساوی هم برای هر دو تیم بی فایده است و با مساوی شدن این مسابقه، تیم های پایین جدولی لذت بیشتری می برند.
او ادامه داد: ما به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و می خواهیم دست پر به اهواز برگردیم. البته استقلال تیم بزرگی است و به راحتی نمی شود آن ها را شکست داد. با انگیزه ای که بازیکنانم دارند حتی می توانند بدون من مقابل این تیم خوب بازی کنند و به فکر برد باشند.
ویسی درباره داوری های لیگ هم گفت: اتفاقاتی در مورد داوری ها رخ می دهد که نگران کننده است. بعضی مربیان قبل از بازی درباره داوری حرف می زنند و فضا را برای بازی خود فراهم می کنند تا بتوانند با هجمه ای که برای داور به وجود می آورند، فضا را برای تیم حریف سنگین کنند. در بازی با سپاهان هم داور یک پنالتی برای ما نگرفت و من اعتراض نکردم. ولی یک بار که درباره داوری حرف زدم چهار جلسه محروم شدم. از طرفی مربیانی به شدت از داور انتقاد می کنند و محروم نمی شوند.
ویسی ادامه داد: من از فدراسیون می خواهم که این هجمه ها را کم کند تا داوران بدون استرس سوت بزنند. داور هم انسان است و اشتباه می کند. ولی نباید اشتباهاتش فاحش باشد که باعث ضرر کردن تیمی شود. من همیشه به داوران خوش بین هستم.