خوراکچی: بی‌گدار به آب نمی‌زنم/ مطمئن باشید اتفاقات خوبی در راه است

سرمربی تیم فوتسال میثاق گفت: همه می‌دانند که خوراکچی هیچ موقع بی‌گدار به آب نمی‌زند و قطعا اتفاقات خوبی در راه است. به گزارش مازند اسپرت ؛محمود خوراکچی در گفت‌وگويي در خصوص حضورش به عنوان سرمربی تیم فوتسال میثاق اظهار داشت: طبق جلسه‌ای که با سهراب خلیلی داشتم به این نتیجه رسیدیم که با هم […]

سرمربی تیم فوتسال میثاق گفت: همه می‌دانند که خوراکچی هیچ موقع بی‌گدار به آب نمی‌زند و قطعا اتفاقات خوبی در راه است.

خبرگزاری فارس: خوراکچی: بی‌گدار به آب نمی‌زنم/ مطمئن باشید اتفاقات خوبی در راه است

به گزارش مازند اسپرت ؛محمود خوراکچی در گفت‌وگويي در خصوص حضورش به عنوان سرمربی تیم فوتسال میثاق اظهار داشت: طبق جلسه‌ای که با سهراب خلیلی داشتم به این نتیجه رسیدیم که با هم عهدی ببندیم تا میثاق را به روزهای طلایی آن برسانیم. حالا این موضوع با پوشیدن کفش آهنی و یا هر چیز دیگر باید محقق شود.

وی در مورد مشکلات میثاق تأکید کرد:‌ به هر حال به عنوان یک تهرانی وظیفه دارم که از تیم شهرم حمایت کنم. البته چراغ سبز هم از سوی شهرداری و مسئولان داده شده است که به تیم کمک کنند و قرار است برای سال آینده بودجه جداگانه‌ای داشته باشد.

سرمربی میثاق در مورد اینکه آیا فصل آینده هم قرار است او هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد، خاطرنشان کرد: قرارداد من تا پایان این فصل است و باید ببینیم که در پایان فصل چگونه می‌شود.

خوراکچی در مورد اینکه چه جایگاهی را برای میثاق متصور شده، گفت: من به مسئولان باشگاه قولی نداده‌ام. به هر حال من با میثاق عجین شده‌ام و سعی می‌کنیم که به رتبه‌های بالای جدول برسیم که این موضوع دور از دسترس نیست. سعی می‌کنیم با جذب دو سه بازیکن شرایط را برای ادامه فصل بهتر کنیم. همه می‌دانند که خوراکچی بی‌گدار به آب نمی‌زند و مطمئن باشید که اتفاقات خوبی در راه است.

وی در مورد کادر فنی خود خاطرنشان کرد: علی یزدانی مربی دروازه‌بانان در کادر فنی خواهد ماند و با توجه به اینکه شناختی از سایر نفرات ندارم مجبورم یک نفر دیگر را به کادر فنی اضافه کنم.