سازمان بسیج ورزشکاران ارگان برتر فرهنگی ورزش استان مازندران در سال ۹۷ شد

با رای کاربران مازنداسپرت؛سازمان بسیج ورزشکاران ارگان برتر فرهنگی ورزش استان مازندران در سال ۹۷ شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بعد از برگزاری نظرسنجی های مختلفف اینبار کاربران مازند اسپرت بهترین ارگانی که در فرهنگ سازی ورزش مازندران بیشترین نقش داشتند را انتخاب کردند.

از بین معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، سازمان بسیج ورزشکاران استان، هیات های ورزشی و تیم ها و باشگاه ها کاربران مازنداسپرت به بهترین ارگان رای دادند.

سازمان بسیج ورزشکاران مازندران که در طول این سال ها اقدامات فرهنگی زیادی را صورت داده بود و اتحاد خوبی بین ورزش و فرهنگ ایجاد کرده بود با رای قاطع مردم به عنوان ارگان برتر ورزشی در امر فرهنگ سازی انتخاب شد .

سازمان بسیج ورزشکاران مازندران با مدیریت خوب سید جواد حسینیان و تیم قوی اش بارها و بارها در طول سال در همه ی زمینه ها برای فرهنگ سازی گام برداشت و اتفاقا موفق هم ظاهر شد که این فعالیت ها از دید مردم هم پنهان نماند تا این سازمان بالا تر از باقی ارگان ها و حتی بالاتر از معاونت فرهنگی اداره کل در جایگاه نخست قرار گیرد.

در این نظرسنجی تیم ها و باشگاه های ورزشی هم که حسابی در بحث فرهنگی فعال بودند در جایگاه دوم قرار گرفتند و هیات های ورزشی و معاونت فرهنگی اداره کل نیز در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند.

نکته عجیب در این نظرسنجی قرار گرفتن معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان در رتبه اخر بود. گویا ورزشی ها به هیچ وجه از عملکرد این بخش رضایت نداشتند که قادر به رای دادن به این بخش نبودند .