قهرمانی بانوان تنکابن در لیگ برتر فوتسال مازندران

رئیس اداره ورزش و جوانان تنکابن از قهرمانی فوتسال بانوان تنکابن در لیگ برتر فوتسال مازندران خبر داد. به گزارش مازند اسپرت ؛روح اله امین‌شکوهی امروز در گفت‌وگويي اظهار کرد: از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان مازندران، تیم تنکابن در بازی پایانی خود با برتری چهار بر صفر مقابل تیم بابلسر به مقام قهرمانی […]

رئیس اداره ورزش و جوانان تنکابن از قهرمانی فوتسال بانوان تنکابن در لیگ برتر فوتسال مازندران خبر داد.

خبرگزاری فارس: قهرمانی بانوان تنکابن در لیگ برتر فوتسال مازندران

به گزارش مازند اسپرت ؛روح اله امین‌شکوهی امروز در گفت‌وگويي اظهار کرد: از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان مازندران، تیم تنکابن در بازی پایانی خود با برتری چهار بر صفر مقابل تیم بابلسر به مقام قهرمانی مازندران رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان تنکابن با بیان اینکه تیم فوتسال تنکابن به مربیگری و سرپرستی سوزان نیاستی و با بهره‌گیری از فوتسالیست‌های خوب در لیگ برتر مازندران شرکت کرده است، افزود: این تیم توانست با عملکرد مناسب و اقتدار کامل به قهرمانی رسیده و به لیگ کشوری راه یابد همچنین نغمه موسی‌پور از تیم تنکابن، خانم گل و شبنم یوسفی به عنوان بهترین بازیکن این‌دوره از مسابقات انتخاب شدند.

امین‌شکوهی تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل تیم‌های باشگاهی در تنکابن نبود اسپانسر برای حمایت از تیم‌ها است و این معضل سبب شده که بسیاری از تیم‌های موفق ما در لیگ‌های استانی نتوانند از عهده حضور در بازی‌های لیگ کشوری و هزینه‌های آن برآیند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تنکابن با بیان اینکه بیشتر تیم‌ها به همین دلیل یا از ابتدا و یا پس از حضوری پر از مشقت در یک دوره ناموفق کناره‌گیری می‌کنند، خاطرنشان کرد: این کمبود مشکل بزرگی برای بیشتر تیم‌های ورزشی به‌ویژه ورزش‌های گروهی مانند فوتبال، فوتسال، بسکتبال، هندبال و والیبال است.

وی در پایان گفت: سرمایه‌گذاران منطقه، استان و کشور در صورت تمایل به حمایت مالی از تیم‌های مستعد تنکابنی می‌توانند از طریق این اداره، هیئت‌های ورزشی و اعلام آمادگی، حامی خوبی برای ورزش شهرستان و استان باشند و مجموعه ورزش و جوانان شهرستان از رویکرد مثبت آن‌ها استقبال می‌کند.