کارخانه بازیکن سازی استقلال

کارخانه بازیکن سازی استقلال ورزش > فوتبال جهان – مدیر آکادمی استقلال می‌گوید: در تیم های پایه بازیکنانی داریم که بازیکنان خوبی هستند و می توانند در سال های آینده به سرمایه های باشگاه مبدل شوند. به گزارش مازند اسپرت ؛ صادق گور مدیر آکادمی باشگاه استقلال با توجه به موفقیت های اخیر تیم های پایه این […]

کارخانه بازیکن سازی استقلال

ورزش > فوتبال جهان – مدیر آکادمی استقلال می‌گوید: در تیم های پایه بازیکنانی داریم که بازیکنان خوبی هستند و می توانند در سال های آینده به سرمایه های باشگاه مبدل شوند.

به گزارش مازند اسپرت ؛ صادق گور مدیر آکادمی باشگاه استقلال با توجه به موفقیت های اخیر تیم های پایه این باشگاه می گوید: امکانات سخت افزاری که در اختیار تیم های پایه قرار می گیرد قابل قبول است. ما در زمین شهید فکوری و هم چنین کمپ ناصر حجازی تمرین می کنیم. کیفیت لباس ها هم مورد تایید است و برای بازیکنان شهرستانی هم خوابگاه داریم و برای تغذیه هم برنامه ریزی های خوبی داشته ایم اما در زمینه پرداخت دستمزد ها ضعیف عمل کردیم و امیدوارم افشارزاده و اعضای هیات مدیره به این مسئله هم توجه کنند.

 

اگر به این موضوع توجه شود بازدهی بیشتری خواهیم داشت. به هر صورت کادر فنی تیم ها تا اکنون احترام گذاشته اند و به این مسئله اعتراضی نداشته اند و من امیدوارم باشگاه هم نسبت به این مسئله با حساسیت برخورد کند. ما در تیم های پایه بازیکنانی داریم که بازیکنان خوبی هستند و می توانند در سال های آینده به سرمایه های باشگاه مبدل شوند. هم چنین که اکنون می بینید بازیکنان خوبی از تیم های پایه به باشگاه معرفی شده اند و با تیم بزرگسالان تمرین می کنند.