در مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش های رزمی مازندران چه گذشت ؟

حبیب حسین زادگان در مجمع سالیانه هیات ورزش های رزمی مازندران با تاکید بر اصل آموزش در رشته های رزمی گفت : از فدراسیون نیز انتظار داریم استان مازندران را بصورت ویژه ببینند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،با حضور حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، دکتر شادنیا دبیر فدراسیون ورزش های رزمی ایران، کسری منوچهری معاونت توسعه امور ورزشی, صابر اکبرزاده رئیس هیات ورزش های رزمی مازندران و اعضای این هیات، مجمع سالیانه ورزش های رزمی مازندران در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان مازندران بر گزار شد.

حبیب حسین زادگان در این جلسه با تاکید بر ایجاد همگرایی و همدلی در ساختار هیات های ورزشی استان گفت : اگر هیات ورزشی دچار انشقاق و تفرقه گردد نمی توان به اهداف ترسیم شده دست یافت و جای مسرت است که در هیات ورزش های رزمی مازندران، آن وحدت و آرامش مورد نیاز وجود دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان در جمع اعضای مجمع هیات ورزش های رزمی استان اظهار داشت؛ مازندران یک استان خاص ورزشی است و این هیات نیز غنای بالایی دارد و از اینرو توصیه بنده به دست اندرکاران ورزش های رزمی اینست که باید مقوله آموزش و حضور ورزشکاران در میادین مختلف و همینطور پشتیبانی مناسب جدی گرفته شود چراکه اگر در چهارچوب برنامه ریزی شده و هماهنگ با تقویم ورزشی فدراسیون حرکت نشود، دچار ضعف و روزمرگی خواهیم شد.
وی در ادامه افزود؛ توقع بنده از آقای اکبرزاده و هیات ورزش های رزمی استان است که در سال آینده تحریک جدی تر و برنامه ریزی بهتری داشته باشند و در ترسیم برنامه های آینده به ورزش شهرستان ها نیز توجه بیشتری صورت گیرد.
حسین زادگان گفت : از فدراسیون نیز انتظار داریم استان مازندران را بصورت ویژه ببینند چراکه ورزشکاران این استان ظرفیت این را دارند که در صورت رسیدگی و داشتن امکانات مورد نیاز، مدال های بیشتری را برای کشور در رقابت های بین المللی به ارمغان آورند.
دکتر شادنیا نیز در مجمع سالیانه هیات ورزش های رزمی مازندران اظهار داشت؛ این استان را خاص می دانیم چراکه علیرغم استعدادهای خوب در مازندران، هیات این استان نیز رتبه برتر هیات های کشور را کسب کرده و از طرفی مازندران قهرمان خیز ترین استان کشور محسوب می شود.
دبیر فدراسیون ورزش های رزمی کشور گفت : امیدواریم با برنامه ریزی هایی که صورت می گیرد برای بازیهای ۲۰۲۲ ، ورزشکاران مازندران درخشش بیشتری داشته باشند و مدال های خوبی را برای کشور کسب کنند.
وی در ادامه با تاکید برگزاری کلاس های بازآموزی مربیان و کارگاههای حقوقی ورزش های رزمی در استان ها افزود؛ با توجه باینکه رشته های رزمی برخوردی محسوب می شوند نیازمند آموزش های لازم برای ورزشکاران، مربیان و دست اندرکاران این رشته ها هستیم.
صابر اکبر زاده رئیس هیات ورزش های رزمی مازندران نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد این هیات برای اعضای مجمع گفت : برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای رسیدن به اهداف طراحی شده در حال اجراست و تلاش خواهیم کرد سطح رشته های ورزشی رزمی را در استان مازندران بیش از پیش ارتقاء دهیم.
اکبرزاده با اشاره به موفقیت های کسب شده ورزشکاران مازندران گفت : در مسابقات سال ۲۰۱۸ بیش از ۵ ورزشکار از استان مازندران در تیم ملی حاضر بودند و در سال ۱۳۹۶ نیز رتبه یک هیات های استانی را کسب نمودیم که در حوزه عملکردی بسیار قابل توجه بود.
وی افزود؛ ارتقاء و حفظ این جایگاه نیاز به حمایت دارد تا با کسب مدال، تاثیرگذاری بیشتری در ورزش کشور داشته باشیم.
اکبرزاده در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت و گسترش آموزش در این هیات گفت: رشد بی دلیل و قارچ گونه سبک ها، توسعه رشته های رزمی را تهدید می کند و باید برای مقابله با این وضعیت برنامه ریزی داشته باشیم و در چهارچوب هیات و فدراسیون، مقوله آموزش را پیگیری نمائیم.
در ادامه این جلسه نیز اعضای مجمع دغدغه ها و پیشنهادات خود را برای توسعه و پیشرفت این هیات ورزشی ارائه دادند.