ثمربخش: مجمع کشتی به برنامه رای می‌دهد، نه نام‌ها

رییس هیات کشتی مازندران گفت: مجمع انتخابات در مورد کاندیداها، پس از روند ثبت نام و تأیید صلاحیت ها ورود خواهد کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در شرایطی که هنوز روند ثبت نام از نامزدهای فدراسیون کشتی آغاز نشده، زمزمه های زیادی پیرامون حضور چهره های نامدار کشتی ایران در انتخابات به گوش می رسد. امیررضا خادم، علیرضا حیدری و علیرضا دبیر در کنار حمید بنی تمیم،‌سرپرست فدراسیون کشتی این روزها کاندیدای اصلی جانشینی رسول خادم در این فدراسیون به شمار می‌روند.

از سویی گفته می‌شود این کاندیدا مذاکرات خود را با روسای هیات‌های استانی آغاز کرده‌اند و به همین خاطر چند دستگی بین هیات‌ها به وجود آمده است.

در همین راستا با اصغر ثمربخش، رئیس هیأت کشتی استان مازندران تماس گرفتیم. او درباره بحث‌های پیرامون انتخابات فدراسیون کشتی اظهار داشت: خوشحالم که پس از رفتن رسول خادم، تعدادی از قهرمانان بزرگ کشتی برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی اعلام آمادگی کرده‌اند و این نشان می‌دهد که جامعه کشتی، توانایی اداره خود را دارد، اما در حال حاضر هنوز روند انتخابات آغاز نشده است و به نظرم فعالیت‌های کاندیداها تا زمانی که ثبت‌نام انجام نشده و نتیجه تأیید صلاحیت‌ها مشخص نشده خارج از عرف است.

رئیس هیأت کشتی استان مازندران در مورد انتخابات فدراسیون کشتی تصریح کرد: کشتی در چند سال گذشته با حضور رسول خادم قهرمان خوشنام المپیک و جهان که فرد تحصیلکرده و با سابقه مدیریتی بالا بود، به نحو احسن اداره شد و ما شاهد پیشرفت های زیادی در سازماندهی فدراسیون کشتی و برنامه ها بودیم. یکی از نکات قابل توجه عملکرد رسول خادم در این چند سال گذشته، بها دادن به هیأت های کشتی بود به طوری که در سال چندین سمینار عمومی هیأت ها برگزار می شد و استان ها کاملا در تصمیم گیری ها نقش داشتند.

ثمربخش در مورد شرایط رئیس آینده فدراسیون کشتی اظهار داشت: همانطور که قبلا اشاره کردم ابتدا باید روند ثبت‌نام انجام و پس از تأیید صلاحیت ها و روند قانونی کار، کاندیداها مشخص شوند، پس از آن مجمع می تواند راجع به افراد و برنامه هایشان تصمیم گیری کند.

رئیس هیأت کشتی استان مازندران خاطرنشان کرد: همه دوستانی که علاقمند به حضور در فدراسیون کشتی هستند، از قهرمانان و سرمایه های کشتی ایران به شمار می روند، اما قطعا مجمع پس از بررسی تمامی جوانب و برنامه ها به فرد مدنظر خود رأی خواهد داد و هیچ چیز از پیش تعیین شده نخواهد بود و ما برنامه رای می دهیم نه نام ها.