حسین فرهادی رییس هیات تیرو کمان استان مازندران از سمت خود کناره گیری کرد+متن استعفاء

امروز حسین فرهادی رئیس هیات تیراندازی با کمان استان مازندران از سمت خود کناره گیری کرد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رییس هیات تیرو کمان مازندران که در حضور   خود در این هیات  تیر و کمان مازندران را دگرگون و سرپا نگاه داشت به علت یک سری از موضوعات از سمت خود استعفاء داد  متن استتفاء به شرح زیر می باشد

جامعه ی محترم رسانه ای استان مازندران
باسلام و تحیات

زمانی که عزم حضور در انتخابات_ریاست_هیات_تیراندازی_با_کمان را کردم ، نیک می دانستم راه سختی در پیش خواهم داشت ، لیکن با مطالعه و استفاده از نظرات کارشناسان، برنامه خود را جهت این مسئولیت ارائه نمودم که به حمد و ثنای الهی مورد توجه مجمع_انتخاباتی قرار گرفته و با رای اعتماد آنان امانت دار #سکان هدایت هیات تیراندازی با کمان مازندران شدم.

اینک پس از گذشت سه سال و نیم از آن زمان تاکنون ، این هیات #افتخارات زیادی را کسب نمود. حضور کمانداران مازندرانی در #اردوهای_تیم_ملی ، #میزبانی چندین دوره رقابت_های_کشوری، میزبانی اولین دوره ی مسابقات_ساحلی_تیراندازی_با_کمان کشور، تجهیز و بهسازیاولین_زمین_اختصاصی تیراندازی با کمان مازندران، #فعال_سازی بیش از ۱۶ هیات شهرستانی ، برگزاری #اولین_دوره_داوری تیراندازی با کمان در مازندران و همچنین کارگاه های آموزشی و تربیت بیش از ۲۰ داور ، برگزاری #دوره_مربیگری این رشته و تربیت بیش از ۳۰ مربی، #ارتقا_سطح تیراندازی با کمان مازندران در #جدول_رنکینگ کشوری از جایگاه ۵ استان آخر جدول به ۸ #هیات_برتر_کشور ، #میزبانی_اردوهای_تیم_ملی ، ایجاد شاکله ی اداری به هیات که تا پیش این زمان هیچ اثری از آن وجود نداشت، ایجاد #پایگاه_اطلاع_رسانی مرتبط با هیات و …. همگی در راستای وعده های اینجانب در مجمع انتخاباتی ، تحقق یافته است.

حال پس از این همه #دوران_خوش و #موفق در این هیات ، باتوجه به #شرایط_نامناسب_فعلی و #عدم_همراهی ها با این هیات، #اجحاف_های_سخت و برخی #دخالت_های_سیاسی بر آن شدم تا این امانت مهم را از دوش برداشته و به نفر بعدی بسپارم تا شاید با عدم حضور بنده دشمنی ها کمتر شده و فصل جدیدی برای رشته و خانواده محبوبم در تیراندازی با کمان که زندگی خود را برای تعالی این ورزش اسلامی ایرانی صرف کرده ام،آغاز شود.

هیات تیراندازی با کمان مازندران در طی چند ماه اخیر با برخی #اقدامات_خصمانه که در حال حاضر برای جلوگیری از آسیب بیشتر به جامعه تیراندازی با کمان از بازگو کردن آن خودداری میکنم ،مواجه شده و بستر را برای انجام امور و ادامه ی مسیر غیر ممکن کرده است .

لذا ضمن #قدردانی_بیکران از تمامی #کمانداران ، #مربیان ، #داوران، #روسا و اعضای #هیات_های _شهرستانی و #کمیته_های_استانی، #اسپانسران_مالی ، #جامعه_رسانه ای، #دوستان، #نائب_رئیس ، #دبیر و اعضای #هیات_رئیسه که در طی این مدت همواره گرم و صمیمی بنده را همراهی کردند از حضور همگی #اذن_خروج خواسته و با عنایت به حسن نظر ریاست محترم فدراسیون جناب آقای دکتر شعبانی بهار نسبت به هیات مازندران ، #درخواست_استعفای خود را تقدیم ایشان نمودم.

در مدت همکاری خود در این هیات همواره از رهنمود ها و نظرات #همکاران_فدراسیون اعم از #کمیته_مسابقات، #کمیته_داوران، #کمیته_مربیان ، #کمیته_آموزش ، #دبیر_سابق_و_فعلی ، #نائب_روسای_پیشین و فعلی ، #رئیس_اسبق_و_فعلی بهره مند شده و امیدوارم همکاری بنده نیز برای آن فدراسیون محترم مثمر ثمر بوده باشد.

الخیر فی ماوقع
حسین فرهادی