شکستی دیگر در پرونده شاگردان میثاقیان/خونه به خونه به انتهای جدول بازگشت!

دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال برگزار شد که در یکی از این دیدار‌ها تیم خونه به خونه برابر حریفش تن به شکست داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که دریکی از این دیدارها تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در دیداری خارج از خانه میهمان بادران بود.

خونه به خونه با هدایت اکبر میثاقیان که چندان حال‌وروز خوشی ندارد، جزو تیم‌های انتهای جدولی است که این هفته در برابر بادرانی قرارگرفته بود که دو بازی قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته بودند.

در این دیدار درحالی‌که بابلی‌ها می‌توانستند حداقل یک امتیاز از این دیدار به دست بیاورند، در نهایت  در ثانیه‌های پایانی برابر میزبان خود با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد.

این دیدار که در ورزشگاه غدیر و به میزبانی تیم فوتبال بادران برگزارشده بود، با گل ثانیه‌های پایانی مرتضی خراسانی تکلیف امتیازات این دیدار تغییر کرد.

گل اول این دیدار در نیمه اول توسط میثم مجیدی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده شد تا شاگردان کاظمی با یک گل از حریف خود پیش بیافتند.

با همین یک گل نیمه نخست این مسابقه به پایان رسید و در نیمه دوم بابلی‌ها عملکرد بهتری داشتند و درنهایت موفق شدند توسط محمود مطلق زاده بازیکن آماده این روزهای خودشان به گل تساوی برسند.

بعد از گل تساوی جو بازی تا حدودی پرحاشیه شد و اعتراض میثاقیان و شاگردانش به داوری زیاد شد و به دلیل همین اعتراضات، اکبر میثاقیان با تصمیم داور از روی نیمکت تیمش اخراج شد تا بابلی‌ها بدون سرمربی بازی را ادامه دهند.

فشار تیم میزبان در ادامه زیاد و درنهایت و در ثانیه‌های پایانی، بادران موفق شد روی ضربه خراسانی به گل دوم و برتری خود برسد.

خونه به خونه که اصلاً حال‌وروز خوشی ندارد، با این شکست ۱۸ امتیازی باقی ماند و باز به جمع دو تیم انتهای جدولی بازگشت تا وضعیتش سخت‌تر از قبل شود.

نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است:
سرخ‌پوشان پاکدشت ۲- مس رفسنجان ۲

گل گهر سیرجان  صفر – ملوان بندرانزلی  صفر

بادران تهران ۲- خونه به خونه مازندران یک

آلومینیوم اراک یک- نود ارومیه صفر

مس کرمان ۵  – قشقایی شیراز صفر

گل ریحان کرج یک- شاهین شهرداری بوشهر ۲

شهرداری ماهشهر صفر  – کارون اروند خرمشهر یک( تا دقیقه ۷۹ )