دعوت از جامعه ورزش مازندران برای حضور باشکوه در حماسه ۲۲ بهمن

سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا استان مازندران به مناسبت ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانیه صادر کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، ۲۲ بهمن سالروز فروپاشی نظام ۲۵۰۰ ساله ستمشاهی و فروریختن پایه‌های این نظام وابسته، و طلوع دوباره اسلام در کشور عزیزمان ایران است، به همین مناسبت سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا استان مازندران بیانیه‌ای صادر و از جامعه ورزش برای شرکت در راهپیمایی گسترده روز ۲۲ بهمن دعوت می‌کند.

در متن این بیانیه آمده است:
پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، در میان ناباوری دشمنان و خصومت بیگانگان، معجزه‌ای بود که چشم جهانیان را خیره کرد، و پس از آن نیز دشمنی‌ها با نظام نوپای اسلامی ادامه داشت و جبهه دشمنی آشکار آمریکا و هم پیمانانش همچنان مشهود است.
اکنون نیز در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، با رهبری داهیانه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و اتحاد و همبستگی ملت سرافراز ایران، نظام سلطه به رهبری آمریکای خونخوار، از هیچ راهی و از هیچ برنامه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و … برای فروپاشی انقلاب، دریغ نمی‌کنند؛ غافل از آنکه ملت بزرگ ایران حتی لحظه‌ای دست از آرمان‌های انقلاب و پیروی از ولایت برنداشته و تا پای جان در مقابل سیاست‌های سلطه‌گرانه دشمنان خواهند ایستاد.
سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا استان مازندران نیز در آستانه چهلمین فجر انقلاب اسلامی، از جامعه بزرگ و همیشه در صحنه ورزش مازندران، برای حضور مقتدرانه و باشکوه و دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل می‌آورد.