بلنجینی: کسب مدال ۲۴ ساعت بعد از نرسیدن به فینال فوق‌العاده است

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: تنها ۲۴ ساعت پس از نرسیدن به فینال مسابقات قهرمانی اروپا موفق به کسب مدال شدیم که این برایم فوق‌العاده است. به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم ملی والیبال ایتالیا در دیدار رده‌بندی مسابقات قهرمانی اروپا با نتیجه ۳ بر یک از سد بلغارستان گذشت. ایتالیایی‌ها از زمان آغاز […]

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: تنها ۲۴ ساعت پس از نرسیدن به فینال مسابقات قهرمانی اروپا موفق به کسب مدال شدیم که این برایم فوق‌العاده است.

خبرگزاری فارس: بلنجینی: کسب مدال 24 ساعت بعد از نرسیدن به فینال فوق‌العاده است

به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم ملی والیبال ایتالیا در دیدار رده‌بندی مسابقات قهرمانی اروپا با نتیجه ۳ بر یک از سد بلغارستان گذشت. ایتالیایی‌ها از زمان آغاز فینال لیگ جهانی والیبال در شرایط سختی قرار داشتند؛ در آن زمان برخی اختلافات داخلی در این تیم به وجود آمد و درگیری چند بازیکن با مربی قبلی یعنی بروتو موجب شد کمی اوضاع لاجوردی‌پوشان متزلزل شود، اما از زمانی که بلنجینی جوان هدایت ایتالیایی‌ها را برعهده گرفته شرایط این تیم تغییر کرده است.

بلنجینی، سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا پس از کسب عنوان سومی مسابقات قهرمانی اروپا اظهار داشت: بسیار خوشحال و راضی هستم. پس از اینکه ما نتوانستیم به فینال برسیم در دیدار رده‌بندی کار سختی داشتیم. در مرحله نیمه‌نهایی برای پیروزی بسیار تلاش کردیم، اما در پایان نتیجه را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: در بازی مقابل بلغارستان در دیدار رده‌بندی تنها ۲۴ ساعت پس از نرسیدن به فینال موفق شدیم حریف را شکست دهیم و به مدال برسیم که این برای من فوق‌العاده است. برای یک مربی بهترین چیز این است که ببیند بازیکنانش همیشه با قدرت بازی می‌کنند که این اتفاق در تیم ما افتاد.

فرانسه در دیدار پایانی مسابقات قهرمانی اروپا با نتیجه ۳ بر صفر اسلوونی را شکست داد و قهرمان شد.