تیلی: ۳ سال پیش هیچی نبودیم! / حالا می‌نویسم که باید قهرمان المپیک شویم

سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: ۳ سال پیش و زمانی که هدایت فرانسه را برعهده گرفتم هیچی نبودیم! به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم ملی والیبال فرانسه در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی اروپا با نتیجه ۳ بر صفر از سد اسلوونی گذشت و مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کرد. […]

سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: ۳ سال پیش و زمانی که هدایت فرانسه را برعهده گرفتم هیچی نبودیم!

خبرگزاری فارس: تیلی: 3 سال پیش هیچی نبودیم! / حالا می‌نویسم که باید قهرمان المپیک شویم

به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم ملی والیبال فرانسه در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی اروپا با نتیجه ۳ بر صفر از سد اسلوونی گذشت و مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

لوران تیلی، سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه پس از کسب عنوان قهرمانی اظهار داشت: خیلی خوشحالم. این یک پاداش بزرگ برای کار سختی است که انجام دادیم. وقتی شما در یک چنین تورنمنتی با تیم‌های بزرگ زیادی مانند روسیه، بلغارستان، ایتالیا و لهستان کارتان را شروع می‌کنید و وقتی با کسب مدال طلا به کارتان پایان می‌دهید می‌توانید بگویید دستاورد غیرقابل تصوری کسب کرده‌اید و ما امسال این کار بزرگ را انجام دادیم.

وی افزود: کسب این قهرمانی در خواب و خیال ما بود، مخصوصاً که در یک گروه سخت قرار داشتیم. به هر حال مدیریت کردیم که ایتالیا را شکست دهیم. سپس به مصاف بلغارستان رفتیم. وقتی که کارمان را در آن بازی شروع کردیم تحت تاثیر جو حاکم بر بازی بودیم؛ البته از این فضا استقبال کردیم و دوستش داشتیم، اما سوال این بود که حالا باید چه کنیم؟

سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه خاطرنشان کرد: چون با مدیریت خودمان برنده بازی با بلغارستان شدیم و برای رسیدن به فینال انتخاب شدیم گام به گام جلو رفتیم. تا جایی که سرانجام در دیدار نهایی بهتر از قبل کار کردیم. به نظر من اسلوونی تیم بزرگی است، اما ما با برنامه‌ریزی تمام امتیازات لازم را کسب کردیم.

تیلی با بیان اینکه به بازیکنانم افتخار می‌کنم، گفت: وقتی سکان تیم را سه سال قبل در دستم گرفتم هیچی نبودیم! ما در جمع ۵ تیم برتر اروپا و در بین ۵ تیم قهرمانی جهان هم نبودیم. همان زمان گفتم که حالا من اهدافم را می‌نویسم و لازم است که خیلی محکم کار کنیم و قدم به قدم جلو برویم. تک تک برنامه‌ها و اهدافی که من نوشته بودم و مد نظرم بود را تیمم توانست محقق کند که این یک دستاورد غیرقابل تصور است. در حال حاضر شاید مجبور باشم چیزهای دیگری بنویسم، مثل اینکه ما باید برنده مسابقات المپیک باشیم.