کلاس دانش افزایی داوران فوتبال ساری با تدریس حسین عسگری / عکاس: احمد قربانی

هیات فوتبال شهرستان ساری یک دوره کلاس توجیهی و دانش افزایی یک روزه را با تدریس حسین عسگری برای داوران خود برگزار کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در این کلاس یک روزه که سه شنبه ۱۶ بهمن ماه ۹۷ در محل هیأت فوتبال ساری برگزار شد، حسین عسگری ناظر و مدرس داوری AFC به تدریس برای حدود ۳۰ داور منتخب فوتبال شهرستان ساری پرداخت.

سعید نجاریان رئیس هیأت فوتبال شهرستان ساری در جریان برگزاری این کلاس با بیان اینکه حضور اساتیدی چون آقای حسین عسگری بعنوان یکی از سرمایه های ارزشمند داوری کشور در ساری برای داوران این رشته پرطرفدار بسیار مغتنم است، اذعان داشت: مطالبی که ایشان در این کلاس یک روزه برای داوران ارائه نموده و بخشی از تجارب گرانبهایی که به نسل جدید داوران انتقال می دهند به طور قطع برای آنها راهگشا خواهد بود.

وی همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش رعایت موازین اخلاقی در اجتماع و محیط های ورزشی را یکی از فاکتورهای مهمی که داوران فوتبال باید آن را دارا باشند، قلمداد کرد و از آنها خواست اولین اصل در قضاوت های خود را رعایت جوانب احترام به مخاطبان شان قرار دهند.

گفتنی است، در پایان گواهینامه ای به داوران حاضر در این کلاس توجیهی یک روزه اعطاء و سعید نجاریان رئیس هیأت فوتبال شهرستان ساری نیز هدیه ای به رسم یادبود به حسین عسگری اهدا کرد