شکست شهروند ساری برابر مس سونگون در لیگ برتر فوتسال کشور/ عکاس :احمد قربانی

تیم فوتسال شهروند ساری بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور را با شکست ۶ بر ۵ برابر مس سونگون به پایان برد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در چارچوب دومیت هفته از مرحله پلی آف رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور شامگاه پنج شنبه ۱۱ بهمن ماه شهروند ساری در سالن سید رسول حسینی ساری میزبان مس سونگون بود و در پایان با حساب ۶ بر ۵ شکست خورد.

 برای شهروند ساری در این دیدار حمیدرضا ره انجام (۲بار)، مراد ناظری (۲ بار) و امیرحسین رسولی گلزنی کردند. گلهای تبریزی ها را نیز فرهاد فخیم (۳ بار)، مرتضی عزتی (۲ بار) و محمدرضا سنگ سفیدی به ثمر رساندند.
شهروند ساری در نیمه اول گل های رسولی و ره انجام از حریف پیش افتاد اما تک گل سنگ سفیدی اختلاف را به حداقل رساند تا این نیمه با برتری یک گله شهروندی ها به پایان برسد.
در نیمه دوم شهروندی ها در سایه درخشش مراد ناظری بهترین گلزن این فصل خود دو بار دیگر به گل رسیدند تا بازی ۴ بر یک به سود میزبان شود.
پاورپلی مسی ها در ۸ دقیقه پایانی بار دیگر شهروندی ها را از رسیدن به برد محروم کرد و باز شدن سه باره دروازه شهروند ظرف کمتر از ۲ دقیقه کار را به تساوی کشاند. اگرچه ره انجام بار دیگر شهروندی ها را پیش انداخت اما این تبریزی های با تجربه بودند که با به ثمر رساندن دو گل دیگر در دقایق پایانی کار را تمام کردند و ۶ بر ۵ برنده این پیکار حساس و پایاپای شدند.
شهروند ساری با قبول دومین شکست پیاپی در مرحله پلی آف برابر مس سونگون از جضور در ادامه رقابت ها بازماند و به کار خود در این مسابقات پایان داد.