انتصاب دکتر مقدادکامرانی بعنوان مسئول کمیته هوگام ایران + عکس

امروز ۵ مردادماه ۱۳۹۹ برگ زرین دیگری از پیگیری ها و تلاشهای بی وقفه جوان پویا ایرانی استاد مقداد کامرانی از خطه شمال کشور به ثمر نشست ‌.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،امروز ۵ مردادماه ۱۳۹۹ برگ زرین دیگری از پیگیری ها و تلاشهای بی وقفه جوان پویا ایرانی استاد مقداد کامرانی از خطه شمال کشور به ثمر نشست ‌.

با مجوز و تایید وزارت ورزش و جوانان و ابلاغ رسمی دکتر افشین ملایی، ریاست محترم فدراسیون ورزشهای همگانی جمهوری اسلامی ایران ،جناب آقای مقداد کامرانی رسما بعنوان مسئول کمیته هوگام ایران شناخته شد .

دکتر مقداد کامرانی ، موسس و پایه گذار این رشته نوین در کشور بوده که بعد از چندین سال پیگیری و کسب مجوز از مراجع ذیصلاح ، موفق به جذب نظر کارشناسان محترم وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته فنی فدراسیون ورزشهای همگانی شده است ‌.

در پرونده ورزشی ایشان ، چندین عنوان ملی و جهانی ، بعنوان ورزشکار ، مربی و داور بین المللی در ورزشهای رزمی، دیده میشود که با تجربه بیش از ۲۰ سال ، در حوزه همگانی و قهرمانی فعالیت داشته و شاگردان بیشماری در سطح کشور و جهان تربیت کرده است .

نامبرده دارای تحصیلات آکادمیک علوم ورزشی( دانشجو دکترا _ مرحله تدوین رساله _مدیریت ورزشی ) می باشد ‌.

در این مقوله جا دارد از زحمات بی شائبه :
#دکترافشین ملایی ریاست محترم فدراسیون ورزشهای همگانی
#جنابروهام ابوطالبی ریاست محترم هیات ورزشهای همگانی استان مازندران
#دکترآذینساکی و #دکترسرخه ، #مریمعزیزا… کارشناس وقت وزارت ورزش و جوانان
#دکترمحسنباقریان و #دکتر_شجیح دبیر و نائب رئیس محترم فدراسیون ورزشهای همگانی
#جنابحمیدنعمتیان ، رئیس انجمن ورزش در طبیعت

تقدیر و تشکر ویژه گردد ، امید آن داریم با ارائه فعالیت مثمرثمر موجب سربلندی زحمت کشان این رشته در عرصه های داخلی و بین المللی باشیم .