گزارش تصويري دیدار مدیران و مسئولین استان با خانواده معظم شهید شاخص جامعه ورزش کشور/عكاس:احمد قرباني

عصر یکشنبه، مدیران و مسئولین استان مازندران با حضور در منزل شهید شاخص جامعه ورزش کشور با خانوداده ایشان دیدار کردند. به گزارش مازند اسپرت ؛ این دیدار با حضور سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا، حبیب حسین‌زاذگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا، عیسی قاسمی […]

hjkhkhjعصر یکشنبه، مدیران و مسئولین استان مازندران با حضور در منزل شهید شاخص جامعه ورزش کشور با خانوداده ایشان دیدار کردند.

به گزارش مازند اسپرت ؛ این دیدار با حضور سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا، حبیب حسین‌زاذگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا، عیسی قاسمی طوسی فرماندار شهرستان گلوگاه، سرهنگ حسنی فرمانده سپاه گلوگاه و سایر مدیران استانی و شهرستانی ورزش و بسیج استان در منزل پدری شهید شاخص ورزش کشور در سال ۹۴، پهلوان شهید بهرام اسدپور گلوگاهی برگزار شد.

در اين ديدار برادر شهيد اسدپورگلوگاهي، ضمن خيرمقدم و تسليت ايام ماه محرم درخصوص زندگي و شخصيت اين شهيد بزرگوار مطالبي را عنوان نمود.

در ادامه مديركل ورزش و جوانان مازندران با بيان اينكه در آستانه برگزاري كنگره شهداي ورزش كشور با محوريت شهيد بهرام اسدپور گلوگاهي قرار داريم، گفت: برگزاري كنگره شهدا ضمن يادآوري دلاوريها و رشادتها و خاطره شهداي معزز تاثير بسزايي در كسب شناخت نسل جوان امروز از دغدغه ها، توانمنديها و ايثار و جوانان ديروز دارد.

حسين زادگان با اشاره به اينكه برگزاري يادواره شهدا، بهترين پيام براي نسل جديد و جوان جامعه است، بيان داشت: ايران اسلامي در حال حاضر داراي سرمايه اي ارزشمند از جوانان توانمند است كه بي شك شناخت شهدا صحيح از شهدا به عنوان الگويي ارزشمند مي تواند راهگشاي تعالي و ترقي آنان باشد.

همچنين فرمانده سپاه كربلا مازندران با بيان اينكه به فرموده مقام معظم رهبري، شهدا مظهر قدرت ايران هستند، افزود: با برگزاري يادواره و كنگره شهدا در حقيقت به تكليف خود عمل كرديم.

بابايي با اشاره به اينكه دشمن در صدد است تا نگاه مردم را از اطاعت ولي فقيه و ولي امر مسلمين دور كند، اظهار داشت: ملت بزرگوار و هميشه در صحنه ايران بيداروهوشيار بوده و به كوري چشم دشمنان با اطاعت از فرامين ولي فقيه اين ترفند را خنثي خواهند نمود.

در پايان سيد جواد حسينيان رئيس سازمان بسيج ورزشكاران مازندران از اجراي ۶۸ برنامه شاخص و ستادي به مناسبت كنگره شهيد شاخص ورزش كشور، در استان خبر داد و اظهار داشت: چاپ زندگينامه شهيد در قالب كتاب و همچنين پخش مستند فيلم شهيد بهرام اسدپور از شبكه يك سيما از ديگر برنامه هاي پيش بيني در كنگره شهداي شاخص ورزش كشور است.

حسينيان با اشاره به معرفي شهيد اسدپور به عنوان شهيد شاخص ورزش كشور به ساير استان هاي كشور افزود: سومين كنگره شهداي ورزش كشور به محوريت شهيد بهرام اسدپور گلوگاهي شهيد شاخص ورزش كشور در سال ۹۴ اوايل دي ماه با حضور مسئولان كشوري، استاني و شهرستاني در ساري برگزار مي شود.