کاظمی قائم‌مقام باشگاه و سرپرست تیم نساجی شد/کنار گذاشتن امیری و مجیدی

رئیس هیأت مدیره باشگاه نساجی مازندران از زحمات علی امیری و فرزاد مجیدی تقدیر و تشکر کرد و گفت: فعلاً تصمیمی برای انتخاب مدیرعامل باشگاه ندارم و آقای محمد کاظمی به‌عنوان قائم‌مقام باشگاه مسؤولیت کار را برعهده داشته و وی را به سازمان لیگ معرفی کردیم تا بتواند امور باشگاه را انجام دهد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فرهاد صنیعی‌فر اظهار کرد: طی مدتی که با آقایان امیری و مجیدی همکاری داشتیم این دو متحمل زحمات زیادی شدند و اکنون که بنا به دلایلی همکاری ما قطع شده برای این دو عزیز بهترین‌ها را آرزومندم و امیدوارم به مدارج بالایی برسند.

وی با اشاره به جانشین این دو گفت: فعلاً تصمیمی برای انتخاب مدیرعامل باشگاه ندارم و آقای محمد (مهران) کاظمی به‌عنوان قائم‌مقام باشگاه مسؤولیت کار را برعهده داشته و وی را به سازمان لیگ معرفی کردیم تا بتواند امور باشگاه را انجام دهد ضمن اینکه نامبرده با حفظ سمت مدیر (سرپرست) تیم فوتبال نساجی خواهد بود.

مالک و رئیس هیأت مدیره باشگاه نساجی مازندران در پایان گفت: مصمم هستیم چارت مناسبی برای باشگاه ایجاد کنیم و در همین راستا به زودی تغییرات دیگری را هم در دستور کار خواهیم داشت.

 

بخشی از قرارداد بازیکنان نساجی پرداخت شد

صبح امروز از سوی مالکان باشگاه نساجی مازندران بخشی از قرارداد بازیکنان این تیم با صدور چک پرداخت شد و تا آخر هفته جاری، موعد چک‌ها برای وصول فرا خواهد رسید.

محمد عباس‌زاده کاپیتان تیم نساجی بعد از دریافت چک‌ها به نمایندگی از بازیکنان از مالکان و مدیران باشگاه تشکر و قدردانی کرد.

باشگاه نساجی که به‌صورت خصوصی با مالکیت «فرهاد صنیعی‌فر و رضا حدادیان» اداره می‌شود، با توجه به اوضاع اقتصادی و شرایط سخت تیم‌داری، بیشترین پرداختی را نسبت به بسیاری از تیم‌های دولتی و صنعتی لیگ برتر داشته است.