کفشگری: شیطنت در ذات دهنوی است/ تصور بازی بدون نوروزی سخت بود

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تصور اولین بازی بدون کاپیتان خیلی سخت بود. به گزارش مازند اسپرت ، مهرداد کفشگری بعد از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل صبای قم درباره تجربه بازی بدون هادی نوروزی گفت: اولین بازی بدون کاپیتان خیلی سخت بود، جو سنگینی در ورزشگاه حاکم بود و تمام بازیکنان تحت تأثیر […]

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تصور اولین بازی بدون کاپیتان خیلی سخت بود.

خبرگزاری فارس: کفشگری: شیطنت در ذات دهنوی است/ تصور بازی بدون نوروزی سخت بود

به گزارش مازند اسپرت ، مهرداد کفشگری بعد از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل صبای قم درباره تجربه بازی بدون هادی نوروزی گفت: اولین بازی بدون کاپیتان خیلی سخت بود، جو سنگینی در ورزشگاه حاکم بود و تمام بازیکنان تحت تأثیر این فضا قرار داشتند. چرا که تصور آن هم برای ما دشوار بود اما چاره‌ای نداریم جز اینکه تحمل کنیم.

وی درباره خوشحالی بازیکنان پرسپولیس بعد از به ثمر رساندن گل تساوی گفت: با توجه به اینکه یک بر صفر عقب بودیم نباید خوشحالی می‌کردیم اما چون هادی به گردن تمام بازیکنان و هواداران پرسپولیس حق دارد این خوشحالی را به هانی تقدیم کردیم. هنوز هم باور نکرده‌ایم که هادی فوت کرده است.

بازیکن پرسپولیس درباره برخوردهای قاسم دهنوی با هم‌تیمی‌های سابقش گفت: شیطنت در ذات دهنوی است هرچند که او هم برای موفقیت تیمش تلاش می‌کرد اما شیطنت جزیی از فوتبال است.