سختی‌هایی که مسی در دوره مصدومیت می‌کشد/ در خانه او چیزی به نام آرامش وجود ندارد!

سختی‌هایی که مسی در دوره مصدومیت می‌کشد/ در خانه او چیزی به نام آرامش وجود ندارد! ورزش > فوتبال جهان – لیونل مسی باید بیشتر استراحت کند تا زودتر خوب شود اما در خانه او چیزی به نام آرامش وجود ندارد! به گزارش مازند اسپرت ، روز های مصدومیت لیونل مسی بر خلاف چیزی که انتظار می […]

سختی‌هایی که مسی در دوره مصدومیت می‌کشد/ در خانه او چیزی به نام آرامش وجود ندارد!

ورزش > فوتبال جهان – لیونل مسی باید بیشتر استراحت کند تا زودتر خوب شود اما در خانه او چیزی به نام آرامش وجود ندارد!

به گزارش مازند اسپرت ، روز های مصدومیت لیونل مسی بر خلاف چیزی که انتظار می رود، خیلی آرام سپری نمی شود. این را می توان از عکس و متنی فهمید که همسر او در اینستاگرام قرار داده است.

 

لئو مسی قبل از فرزند اولش هم مصدوم بود و با به دنیا آمدن تیاگو خیلی نتوانست روز های مصدومیت خود را آرام پشت سر بگذارد. این بار هم که او مصدوم شده تیاگو و برادر کوچکش که تازگی ها به دنیا آمده، حسابی در خانه سر و صدا می کنند و به نوعی آرامش را از فوق ستاره آرژانتینی بارسا گرفته اند.

 

همسر مسی زیر عکس خود در کنار همسرش نوشته است : « دقایق آرامش! » این دقایق برای آنها درست زمانی به وجود آمده است که فرزندانشان خواب هستند و سر و صدایی از خود تولید نمی کنند. از همین عکس و همین متن می توان فهمید که ستاره مصدوم بارسا چقدر سخت دارد دوران بهبودی خود را پشت سر می گذارد.