گزارش تصویری/تساوی پرگل پیشکسوتان سایپا و رسانه ورزش مازندران در دیداری دوستانه/عکاس:علی فروتن علیزاده

در دیداری دوستانه دو تیم پیشکسوتان سایپا شمال قائمشهر و رسانه ورزش مازندران به مصاف هم رفتند .   به گزارش مازند اسپرت ؛ عصر روز جمعه ۲۴ مهر ماه ، از ساعت ۱۵ دو تیم پیشکوستان سایپا شمال قائمشهر و رسانه ورزش مازندران در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که این […]

resaneدر دیداری دوستانه دو تیم پیشکسوتان سایپا شمال قائمشهر و رسانه ورزش مازندران به مصاف هم رفتند .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ عصر روز جمعه ۲۴ مهر ماه ، از ساعت ۱۵ دو تیم پیشکوستان سایپا شمال قائمشهر و رسانه ورزش مازندران در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار پرگل و جذاب در نهایت با تساوی سه – سه به پایان رسید .

در ترکیب تیم سایپا شمال قائمشهر بازیکنان صاحب نامی چون : ابوالفضل موسوی، فرزین قدمی ، مهدی نعمتیان ، هرمز سیفی ، فریبرز سیفی، علی صداقت ، مجتبی طالبی، فرید یعقوب نیا ، حامی فضلی، اسفندیار صفری، علی رضا اقاجانی ، رضا نصیری ، بهنام داخته ، مختار چالاکی ، رزاقی ، عباس باقری ، کیوس سیفی ، شهرام جعفر نژاد جضور داشتند که هدایت این تیم بر عهده کاووس سیفی بود .

در این دیدار پرگل و تماشایی که بارها دو تیم صاحب موقعیت خوب گلزنی شده بودند و بازی زیبایی را از خود به نمایش گذاشته بودند گل های تیم سایپا شمال را حامی فضلی (  2گل) و فرید یعقوب نیا به ثمر رساندند و گل های رسانه ای ها توسط محمد حسن محمدی کیادهی ، اسماعیل احمدی و مرتضی خالقی به ثمر رسیده شد .

اعضای تیم رسانه ورزش مازندران به دلیل درگذشت نوجوان امیرعباس شریفی نیا یکی از اقوام بازیکنان تیم رسانه که به دلیل تصادف جان خودش را از دست داده بود فاتحه ای را خواندند . ( روحش شاد )

 

به گزارش مازند اسپرت ؛طبق برنامه ریزی های انجام شده در هفته های آینده تیم رسانه ورزش مازندران دو دیدار به مناسبت درگذشت هادی نوروزی در شهر بابل با تیم های منتخب بابل و تیم رسانه ورزش تهران با حضور عادل فردوسی پور برگزار خواهند کرد که زمان دقیق برگزاری این دیدار ها اعلام خواهد شد .

 

1

2

3

4

5

7