مانچینی: یووه و رم بهتر از اینتر بسته شده اند

به گزارش مازند اسپرت ؛ سرمربی سابق منچسترسیتی موفق شد ۶ هفته اینتر را صدرنشین لیگ نگه دارد تا اینکه شکست مقابل فیورنتینا، باعث شد تا ویولا جای نراتزوری را در صدر بگیرد. مانچو معتقد است که با حضور دیگر تیم‌ها مثل یووه، رم و ناپولی، تیمش کار سختی برای قهرمانی دارد. او گفت:” همیشه بازگشت […]

به گزارش مازند اسپرت ؛ سرمربی سابق منچسترسیتی موفق شد ۶ هفته اینتر را صدرنشین لیگ نگه دارد تا اینکه شکست مقابل فیورنتینا، باعث شد تا ویولا جای نراتزوری را در صدر بگیرد. مانچو معتقد است که با حضور دیگر تیم‌ها مثل یووه، رم و ناپولی، تیمش کار سختی برای قهرمانی دارد.

او گفت:” همیشه بازگشت به باشگاهی که در آن جام‌های زیادی کسب کرده اید کار سختی است زیرا نمی‌توان بهتر از آن کار کرد. ولی وقتی با من تماس گرفته شد، این ریسک را پذیرفتم زیرا خیلی سخت است. اینتر و میلان همیشه در چمپیونزلیگ بازی کرده اند ولی در حال حاضر هر دو باشگاه باید تقویت شوند. پیوستن به باشگاه پس از شروع فصل کار ساده ای نیست. بازیکنان را نمی‌شناختم و تمام سیستم تیم را تغییر دادم. این فصل نیز با بازیکنان جدیدی شروع کردیم. فصلی طولانی پیش روی ما خواهد بود و فکر می‌کنم همه ی باشگاه‌ها، مشکلی مثل مشکل ما خواهند داشت زیرا پیروزی در هر بازی غیرممکن است. هدف ما رسیدن به چمپیونزلیگ است، شاید اگر بعد از ۳۰ بازی در صدر بودیم بتوانیم به قهرمانی اسکودتو فکر کنیم ولی در حال حاضر کار سختی است زیرا تیم‌هایی مثل یووه، ناپولی و رم بهتر از ما بسته شده اند.”