اولین قهرمانی تاریخ مربیگری ملی حاجی مایلی و خاکپور با بردن سوریه

اولین قهرمانی تاریخ مربیگری ملی حاجی مایلی و خاکپور با بردن سوریه ورزش > فوتبال ملی – تیم ملی امید ایران موفق شد با برتری برابر سوریه، قهرمان رقابت‌های فوتبال غرب آسیا شود. به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم ملی امید ایران، در دیدارهای غرب‌ آسیا به میزبانی قطر موفق شد با از پیش رو برداشتن سوریه، […]

اولین قهرمانی تاریخ مربیگری ملی حاجی مایلی و خاکپور با بردن سوریه

ورزش > فوتبال ملی – تیم ملی امید ایران موفق شد با برتری برابر سوریه، قهرمان رقابت‌های فوتبال غرب آسیا شود.

به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم ملی امید ایران، در دیدارهای غرب‌ آسیا به میزبانی قطر موفق شد با از پیش رو برداشتن سوریه، به مقام اول این رقابت‌ها دست پیدا کند.

تیم ملی ایران در این مسابقه موفق شد با گل‌های نقی‌زاده و مطهری سوریه را از پیش رو بردارد. تیم ملی سوریه یکی از شگفتی‌سازان این مسابقات بود که با وجود شرایط داخلی سخت، تا فینال رقابت‌ها بالا آمد.

این قهرمانی، اولین قهرمانی خاکپور و مایلی کهن محسوب می‌شود. تیم ملی امید ایران یکی از بهترین نسل‌های خود را در اختیار دارد و با توجه به برگزاری اردوهای متعدد خارجی که به نوعی در تاریخ تیم های امید بی‌سابقه بود، از این تیم توقع می‌رود مسیر خود برای راهیابی به المپیک را با موفقیت طی کند و حسرت المپیی شدن را از ۴۴ سال بیشتر نکند.

سوری‌ها در این دیدار موقعیت‌های زیادی داشتند، اما درخشش اخباری مانع از باز شدن دروازه تیم ملی شد.

تیم ایران با این ترکیب به قهرمانی رقابت‌های غرب  آسیا رسید: محمدرضا اخباری، روزبه چشمی، محمد دانشگر، رضا علیاری، علی عبدالله زاده، علی کریمی،علیرضا نقی زاده، ماهان رحمانی، حسین فاضلی (دقیقه ٤٦میلاد محمدی)، رضا کرملا چعب و ارسلان مطهری.