هفته دوم لیگ دو : برد و باخت مازنی ها در ثانیه های پایانی /پیروزی جویباری ها و شکست ساروی ها در ثانیه پایانی + نتایح کامل

هفته دوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز با یک شکست و یک پیروزی برای دو نماینده مازندران پیگیری شد . به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته دوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در این روز تیم […]

4هفته دوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز با یک شکست و یک پیروزی برای دو نماینده مازندران پیگیری شد .

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته دوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در این روز تیم های صنعت ساری و شهدای جویبار در اهواز و جویبار به مصاف حریفانشان رفتند که در این هفته جویباری ها موفق شدند اولین سه امتیاز این فصل خود را برابر نماینده شیراز کسب کنند و صنعتی ها باز هم باختند .

در جویبار شاگردان میثم منیعی در تیم شهدای جویبار در دیداری خانگی و در حضور هوادارانشان به مصاف تیم کارای شیراز رفتند و در نهایت موفق شدند با نتیجه ۲ بر ۱ حریف خود را با شکست بدرقه کنند .

در این دیدار جویباری ها که بازی را خوب آغاز کرده بودند در طی یک ضد حمله دروازه خود را باز شده دیدند و با یک گل از حریف شیرازی خود عقب افتادند . بعد از این گل تیم میهمان روحیه گرفت و توپ و میدان را هم دردست گرفت اما این دیدار در نیمه اول با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید تا جویباری ها بیش از یک گل دریافت نکنند .

اما در نیمه دوم شاگردان میثم منیعی متفاوت تر ظاهر شدند و موفق شدند در دقیقه ۵۵ توسط باقر مطیعی گل خورده را جبران کنند تا ادامه این دیدار را با انگیزه بیشتری دنبال کنند .

جویباری ها که دوست نداشتند این دیدار خانگی را به سادگی از دست دهند دست از حمله نکشیدند تا اینکه در دقایق پایانی بازی روی ضربه ایستگاهی موفق شدند توسط سعید اسمی زاده گل دوم خود را به ثمر برسانند تا میثم منیعی و شاگردانش در اولین دیدار خانگی به اولین سه امتیاز این فصل خود دست پیدا کنند .

جویباری ها در حالی موفق شدند کارای شیراز را با نتیجه دو بر یک شکست دهند که در این دیدار سید مجید جعفری را در دقیقه ۶۲ به دلیل دریافت کارت قرمز در اختیار نداشتند و ده نفره بازی را دنبال میکردند .

 

و اما در اهواز صنعتی های ساروی که با اتفاقات عجیبی که در فرودگاه برای آنها افتاده بود به مصاف فولاد نوین اهواز رفتند و بازی را به میزبان خود واگذار کردند .

صنعتی ها که طبق سنت همیشگی در برابر فولاد نوین عملکردی خوبی از خود نشان دادند این دیدار را به مانند سایر دیدارهایشان در برابر فولاد نوین جذاب و دیدنی برگزار کردند و در همان دقایق ابتدایی بازی توسط مهدی فولادی کاپیتان جوان و باتجربه خودشان موفق شدند با یک گل از حریف صاحب نام خودشان پیش بیافتند .

اما اهوازی ها در ادامه موفق شدند در ثانیه های پایانی نیمه اول گل تساوی را وارد دروازه ساروی ها کنند تا این نیمه را بازنده به رختکن نروند  .

در نیمه دوم این اهوازی بودند که موفق شدند بازی را در دست بگیرند و گل دوم خود را نیز به ثمر رساندند .

اما این پایان کار نبود و بازی خوب صنعتی ها در این دیدار سبب شد تا سید کاظم ساداتی مدافع قدرتمند صنعت ها در ادامه گل تساوی را به ثمر برساند تا به جذابیت این دیدار بیافزاید .

صنعتی ها که در این دیدار بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشته بودند اما بدشانس بودند و بازهم در ثانیه های پایانی اسیر تیزهوشی مهاجمین اهوازی شدند و در ثانیه های پایانی نیمه دوم هم گل دریافت کردند و با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب فولاد نوین اهواز شدند .

سایر نتایج هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور به شرح زیر می باشد :

نتایج گروه الف :
بعثت کرمانشاه۲-ملی پوشان تبریز۰
برق نوین شیراز۳-شهرداری کاشان۱
نیروی زمینی۴-پرسپولیس گناوه۰
کارون خوزستان۰-اکسین البرز۱
یاران غدیر هشتگرد۰-شهرداری بندرعباس۵

نتایج گروه ب:
کارگر بنه گز۰-پارس جنوبی جم۱
کیمیا فرآیند تهران۳-شهرداری ماهشهر۰
ماهان شوشتر۲-بادران تهران۱

نتایج گروه ج :

شهدای جویبار۲-کارای شیراز۱
استقلال آبی ب تهران۲-مقاومت تهران۱
نفت امیدیه۰-نفت نوین آبادان۰
نفت و گاز گچساران۱ – کاسپین قزوین۰
هف سمنان۲-نسل ابومسلم مشهد۱

نتایج گروه د :

سپید رود رشت۲-رهپویان رضوانشهر ۰
الوند همدان۱-شهرداری شاهین بوشهر۲
فولاد ب اهواز۳ –صنعت ساری ۲
پیام وحدت۲-خلخال دشت۲
توسعه کیش ۰– شهرداری ارومیه ۱