برتری رسانه ورزش مازندران برابر پیشکسوتان شهرک فرهنگیان + تصاویر

به مناسبت هفته تربیت بدنی، رسانه ورزش مازندران و پیشکسوتان شهرک فرهنگیان ( یاران شهید امیر پاشا ) به مصاف هم رفتند که در نهایت رسانه ورزش با نتیجه یک بر صفر برابر میزبانش به برتری رسید.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عصر امروز چهارشنبه ۲ آبان، دو تیم رسانه ورزش مازندران و پیشکسوتان شهرک فرهنگیان ( یاران شهید امیر پاشا ) به مناسبت هفته تربیت بدنی به مصاف هم رفتند که در نهایت رسانه ورزش موفق شد میزبانش را شکست دهد.

در این دیدار که دو تیم موقعیت های زیادی را روی دروازه ها خلق کرده بودند، در نهایت رسانه ورزش مازندران با گل زیبای مهدی رضی که در نیمه نخست این دیدار به ثمر رسیده بود، موفق شدند میزبانشان را شکست دهد.

رسانه ای ها در نیمه اول این دیدار موقعیت های زیادی را برای گل زنی داشتند، اما موفق نشدند بیش از یک گل وارد دروازه حریفشان کنند. در نیمه دوم این دیدار دو تیم بازی متعادلی را صورت دادند تا اینکه در نهایت این دیدار با همان تک گل نیمه نخست رسانه ای ها به پایان رسید .

قابل ذکر است، پیش از آغاز این دیدار نیز، حسین قزل سفلو یکی از مربیان نام آشنای فوتبال ایران که مدرس AFC و همچنین سرمربی تیم ملی و تیم های لیگ برتری فوتبال کشور می باشد، به عنوان سرمربی جدید رسانه ای ها در بین بازیکنان معارفه شد تا از این پس هدایت تیم رسانه ورزش را که بیشتر هدفش ترویج اقدامات فرهنگی است را بر عهده داشته باشد.