تقی‌پور: فوتبال ساری را بیدار کنید !

ملی‌پوش اسبق تیم ملی فوتبال گفت: مرکز استان مازندران شهر سیاسی‌ای شده و متأسفانه ورزش و مخصوص فوتبال هم در این شهر اسیر این سیاسی‌بازی‌ها شده و نمی‌تواند رشد پیدا کند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ابراهیم تقی‌پور در گفت‌وگویی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مازندران، درخصوص مشخص شدن تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر ضمن تبریک به این تیم‌ها اظهار کرد: لیگ یک فوتبال ایران یکی از سخت‌ترین لیگ‌های فوتبالی است و موفقیت در این مسابقات به سادگی به‌دست نمی‌آید.

وی عنوان کرد: باید تبریک گفت به مجموعه مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر و گل‌گهرسیرجان که موفق شدند از این ماراتن سخت عبور کنند و به لیگ برتر فوتبال کشور راه یابند، قطعاً این پیروزی و این صعود دلچسب با همکاری و حمایت‌های مردم و مسؤولان آن شهرها صورت گرفت و یقین دارم بدون حمایت این مهم میسر نمی‌شد.

ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران ضمن گلایه از وضعیت فوتبال مرکز استان مازندران گفت: از اینکه فوتبال بوشهر به سطح اول فوتبال کشور بازگشته است جای خوشحالی دارد ولی امیدوارم این صعودها تلنگری برای مسؤولان ورزش ساری نیز باشد.

تقی‌پور ادامه داد: فوتبال در شهر ساری سال‌هاست که نابود شده و هیچ رنگ و بویی از موفقیت و پیشرفت در این شهر دیده نمی‌شود و کسی هم به فکر احیای فوتبال مرکز استان نیست، شهر ساری چیز کمی از بوشهر و سیرجان ندارد اما ما کجا و آنها کجا!؟ کسی در فوتبال ساری دل نمی‌سوزاند، فوتبال مرکز استان با آن همه سابقه و قدمت، مدت‌هاست که رنگ خوشی ندیده و فوتبالیست‌های این شهر یا از شهر رانده شدند و یا قید فوتبال را زده‌اند.

وی افزود: بهترین امکانات و الزامات مربوط به داشتن تیم خوب در مرکز مازندران وجود دارد اما گویا کسی دلش نمی‌خواهد فوتبال در این شهر زنده شود، بهترین و مدرن‌ترین استادیوم استان در شهر ساری است و زمین‌های تمرینی خوبی هم وجود دارد، این شهر از استعدادهای خوبی هم برخوردار است که متأسفانه به‌دلیل نداشتن تیمی در این شهر، از خانه رانده شده و به استان‌های دیگر می روند.

ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران در پایان ورزش شهر ساری را سیاست‌زده خطاب کرد و گفت: مرکز استان مازندران شهر سیاسی‌ای شده و متأسفانه ورزش و مخصوصاً فوتبال هم در این شهر اسیر این سیاسی‌بازی‌ها شده و نمی‌تواند رشد پیدا کند، امیدوارم مسؤولان ورزشی و سیاسی و مخصوصاً نمایندگان مجلس به خودشان بیایند و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان مازندران که خودش نیز اهل همین شهر است، فکری به حال فوتبال این شهر کند تا فوتبال در این شهر از خواب عمیقش بیدار شود.