شیوتانی: ایران واقعا قدرتمند است

سوکاسا شیوتانی مدافع راست سانفرس هیروشیما یکی از معدود بازیکنان حاضر در جی‌لیگ است که در اردوی فعلی تیم ملی ژاپن حضور دارد.   به گزارش “مازنداسپرت“، اوکه برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باید با لژیونرهای سرشناس ژاپنی رقابت کند، امیدوار است در دیدار مقابل ایران بتواند توانایی‌هایش را به وحید خلیل هودزیچ نشان […]

سوکاسا شیوتانی مدافع راست سانفرس هیروشیما یکی از معدود بازیکنان حاضر در جی‌لیگ است که در اردوی فعلی تیم ملی ژاپن حضور دارد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، اوکه برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باید با لژیونرهای سرشناس ژاپنی رقابت کند، امیدوار است در دیدار مقابل ایران بتواند توانایی‌هایش را به وحید خلیل هودزیچ نشان دهد.

او گفت: ما از زمان ترک عمان تمرینات خوبی داشتیم. در حال حاضر مشکلی نداریم من فیلم بازی ایران را ندیدم اما شنیدم آنها تیم واقعا قوی‌ای هستند. می خواهم مقابل آنها بازی کنم همیشه از نظر ذهنی آماده بازی در پست دفاع راست هستم. نمی دانم در کنار چه کسی بازی خواهم کرد اما تلاش می کنم در کنار هر بازیکنی که بودم بهترین بازی‌ام را به نمایش بگذارم. فکر می کنم هم‌تیمی‌هایم از نقاط قوت من آگاه هستند. هنوز باید برای آنچه می خواهم تلاش کنم و می خواهم به نظرات هم‌تیمی‌هایم نیز توجه داشته باشم. امیدوارم در زمان حملات فرصتی هم برای شوت‌زنی به دست بیاورم.

 

منبع:ورزش۳