دلیلی که سبب می شود فردوسی پور خواب های فوتبالی ببیند

دلیلی که سبب می شود فردوسی پور خواب های فوتبالی ببیند ورزش > فوتبال ملی – مجری محبوب برنامه ۹۰ می گوید اغلب خواب هایش فوتبالی است. او این قدر به فوتبال فکر می کند که نمی تواند خواب دیگری ببیند. به گزارش مازند اسپرت ، برنامه خندوانه امشب به صورت ضبط شده و با حضور عادل […]

دلیلی که سبب می شود فردوسی پور خواب های فوتبالی ببیند

ورزش > فوتبال ملی – مجری محبوب برنامه ۹۰ می گوید اغلب خواب هایش فوتبالی است. او این قدر به فوتبال فکر می کند که نمی تواند خواب دیگری ببیند.

به گزارش مازند اسپرت ، برنامه خندوانه امشب به صورت ضبط شده و با حضور عادل فردوسی پور پخش شد که عادل حرف های بسیار جالبی به زبان آورد. او درباره خواب هایی که معمولا می بیند، می گوید: «خواب فوتبالی زیاد دیده ام. همانطور که می دانید من بدجور لیورپولی هستم. حتی خواب دیده ام عضو هیات مدیره باشگاه لیورپول شده ام!»

او درباره یکی از خنده دارترین خواب هایش می گوید: «لیورپول یک بازیکن داشت به اسم سامی هوپیا. همه می گفتند هیپیا. من از سفارت فنلاند پرسیدم که اسمش چیست که گفتند هوپیا. یک شب خواب هوپیا را دیدم که که گفت بابا دمت گرم، تو تنها کسی هستی که اسم من را درست می گویی!(خنده)»

عادل با خنده ادامه می دهد: «اشنایدرلین بازیکن منچستر است. من خواب دیدم که با او مسابقه پنالتی زدن داشتم که هی من می گفتم دمت گرم چه خوب می زنی، او هم می گفت بابا عادل دمت گرم چه خوب می زنی!»

فردوسی پور با خنده ادامه می دهد: «در این حد خواب های من عجیب و غریب است. صبح ها که از خواب بیدار می شوم ناراحت می شوم که ای بابا اینها خواب بود؟ خلاصه در خواب با اکثر ستاره های فوتبال دنیا یک فوتبالی بازی کرده ام! به آنها گل هم زده ام.»

اما اینکه چرا عادل این قدر خواب فوتبالی می بیند ، اصلا چرایی اش سخت نیست. برنامه هفتگی او همه چیز را مشخص می کند. پسری که همه زندگی اش فوتبال است ، نمی تواند خواب دیگری ببیند. او که خوش بهترین توصیف را از زندگی اش دارد. اینکه با ۳ تلویزیون فوتبال می بیند و یک رادیو هم در کنار این تلویزیون ها دارد. یا چیزی که محمدحسین میثاقی درباره اش می گوید:«هر ماشینی که دیدی از دو طرفش ماشین می رود حتما برای عادل است. او همه زندگی اش فوتبال است. »

کسی که تمام زندگی اش ، دنیایش و رویایش فوتبال است ، حتما خواب فوتبال هم می بیند. شک نکنید.