پیروزی شیرین ترکیه در شبی که تروریست ها آنکارا را به خون کشیدند

پیروزی شیرین ترکیه در شبی که تروریست ها آنکارا را به خون کشیدند به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم ملی فوتبال بلژیک با برتری پرگل برابر آندورا توانست صعودش را به رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ قطعی کند. ترکیه با پیروزی برابر چک، هلند را یک گام دیگر از رسیدن به یورو دور کرد. در ادامه رقابت‌های […]

پیروزی شیرین ترکیه در شبی که تروریست ها آنکارا را به خون کشیدند

به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم ملی فوتبال بلژیک با برتری پرگل برابر آندورا توانست صعودش را به رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ قطعی کند. ترکیه با پیروزی برابر چک، هلند را یک گام دیگر از رسیدن به یورو دور کرد.

در ادامه رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۱۶ در قاره اروپا چند دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارهای مهم ترکیه در خانه چک به میدان رفت و با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید تا در روزی که مردم ترکیه به دلیل حملات تروریستی در آنکارا ناراحت بودند، تیم ملش کشورشان سه امتیاز باارزش کسب کند و یک گام دیگر به صعود به پلی‌اف نزدیک شود.

در این دیدار برای ترکیه‌ای‌ها سلوک اینان و هاکان اوغلو گلزنی کردند.

در دیگر دیدار، کرواسی با سه گل در خانه برابر بلغارستان به برتری رسید تا مقتدرانه به یورو صعود کند. پرسیچ خرید جدید رئال، راکیتیچ و کالینیچ گلزنان کروات‌ها در این دیدار بودند. به این ترتیب ایتالیا و نروژ از این گروه به یورو صعود کردند و کرواسی راهی پلی‌اف شد.

در دیگر دیدار بلژیک توانست با نتیجه چهار بر یک از سد آندورا بگذرد و صعودش را به یورو ۲۰۱۶ قطعی کند. ناینگولان، دی بروین، هازارد از روی نقطه پنالتی و دپوتیره برای بلژیک گلزنی کردند. هازارد در این دیدار یک ضربه پنالتی را از دست داد تا نتواند دو گله شود. این دومین پنالتی هازارد در این فصل است که از دست می‌رود.

تیم ملی فوتبال ولز نیز برابر بوسنی با دو گل شکست خورد تا شیرین‌ترین شکست خود را تجربه کند و به یورو ۲۰۱۶ صعود کند. یوریچ و ایبسویچ برای تیم بوسنی گلزنی کردند. قبرس نیز موفق شد رژیم صهیونیستی را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

این هفته بازی‌های انتخابی یورو با برگزاری دور آخر به پایان می‌رسد تا تکلیف تیم‌های باقی‌مانده برای حضور در این رقابت‌ها مشخص شود.