عزت الله اکبری : در یک روز ۶ کیلو وزن کم کردم ، طوری که ذره ذره آب شدن عضلاتم را احساس می کردم

عزت الله اکبری در مسابقات المپیک نظامیان جهان توانست به مدال برنز برسد . اما دل این جوان محجوب جویباری پر از حرف هایی است که شنیدنش برای هر انسانی ناراحت کننده است . به گزارش مازند اسپرت ، عزت الله اکبری کشتی گیر وزن ۷۴ کیلگرم کشورمان در مسابقات ارتش های جهان با شکست […]

252242عزت الله اکبری در مسابقات المپیک نظامیان جهان توانست به مدال برنز برسد . اما دل این جوان محجوب جویباری پر از حرف هایی است که شنیدنش برای هر انسانی ناراحت کننده است .

به گزارش مازند اسپرت ، عزت الله اکبری کشتی گیر وزن ۷۴ کیلگرم کشورمان در مسابقات ارتش های جهان با شکست مقابل ختاک تسابالف روس از صعود به فینال بازماند و به مدال برنز این مسابقات بسنده کرد . اما وقتی بعد از کسب این مدال با او هم کلام شدیم ، به ارزش بالای برنزی که کسب کرد پی بردیم . عزت کشتی ایران یکی از بااخلاق ترین کشتی گیران کشورمان و جوان سربه زیر و نجیب اردوها محسوب می شود اما بی مهری ها به حدی رسید که که او هم طاقت نیاورد و با بغضی که در صدایش مشهود بود ، از کم لطفی های مسوولان می گوید :

خوشحالم که با وضعیت روحی و جسمی بدی که داشتم شرمنده ی مردم نشدم و دست خالی به کشورم بازنمی گردم . نمی دانم از چه بگویم و از کجا شروع کنم . از شرایط بد اردوها در تهران یا از وضعیت بدمان در کشور غریب . واقعا بچه ها با این مشکلاتی که داشتند در این مسابقات عالی کار کردند که به جرات می توانم بگویم همه اش به خاطر مردم بود .

من در یک روز ۶ کیلو وزن کم کردم ، طوری که واقعا ذره ذره آب شدن عضلات و ماهیچه هایم را احساس می کردم اما به خاطر کشورم هر طور که شد جنازه ام را سر وزن رساندم .ولی بعد از آن حتی یک نفر از مسوولان تیم نبود که یک لیوان آب دستمان بدهد . حتی تا ساعت ها بعد از وزن کشی کسی نبود بهمان غذا بدهد و با آب خودمان را سیر می کردیم .

نایب قهرمان مسابقات جهانی ۲۰۱۳ که قصد صحبت کردن نداشت وقتی با اصرار خبرنگار ما مواجه شد ، گفت : ساعت ۱۱ شب قبل از مسابقه دچار اسپاسم شدید پا شدم به گونه ای که تا صبح نتوانستم بخوابم و از درد گریه می کردم اما دریغ از یک ماساژور . هیچ کس هم نبود که از من بپرسد مشکلت چیست که اینقدر درد می کشی . درد پایم به جایی رسید که از ماساژور تیم والیبال کمک خواستم اما او هم نتوانست کمکم کند . ولی فقط به عشق هم وطنانم با آن شرایط بد به روی تشک رفتم و کشتی گرفتم . آیا بهتر نبود به جای افرادی که فقط برای سفر کردن همراه تیم اعزام می شوند یک ماساژور یا مربی بیشتر همراه تیم به مسابقات می آمد ؟

اکبری که از بی مهری ها دلش شکسته بود ، ادامه داد : ساعت ۱۲ شب به سمت تهران پرواز داشتیم ولی از ساعت ۳ بعداز ظهر ما را به فرودگاه بردند تا بدون همراه و غذا تا ۱۲ شب آن جا باشیم . هرچه باشد اعضای این تیم از مدال آوران کشورمان هستند و برای سرافرازی کشورمان تلاش می کنند آیا چنین برخوردهایی با این تیم درخور است ؟

متاسفانه در این سفر متوجه شدم که هر کس به فکر خودش است و هیچ توجهی به دیگران ندارد . من چند روز دیگر باید در مسابقات لیگ کشتی بگیرم . اما با چه بدنی ؟با چه روحیه ای ؟

با این همه فقط خداراشاکرم که شرمنده ی مردم نشدم و دست خالی به ایران بر نمی گردم و مطمئن باشید اگر کمی از لحاظ روحی شارژ بودم تسابالف قهرمان جهان را هم شکست می دادم اما قسمت نبود .