هدایت تیم شهدای بابلسر به اهلش رسید/صابر میرقربانی کار نیمه تمام را تکمیل می کند!؟

سرمربی جوان و موفق تیم نگون بخت بابلسر در فصل گذشته لیگ دسته دوم فوتبال کشور، در سال جدید هم عهده دار هدایت تیم شهرش خواهد بود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم شهدای بابلسر در آستانه صعود به لیگ یک نشان می داد که گرفتار اقسام درگیری ها و تنش های ناشی از ضعف مالی شد و همین باعث گردید تا تیم خوب و یکدست صابر میر قربانی گرفتار نزولی دور از انتظار شود. تیم بابلسر که در مسیر صعود بود، برای بقا به دردسر افتاد و پس از آن بود که میر قربانی هم به همکاری اش خاتمه داد.

در حالیکه هدایت تیم شهدای بابلسر در فصل جدید به حمیدرضا فرزانه سپرده شده بود، با نارضایتی مسئولان جدید باشگاه و همچنین پیشنهاد تیم خرمشهر برای دستیابی میثاقیان، وی از این تیم رفتنی شد تا با هوشیاری و تصمیمی به موقع بار دیگر از صابر میر قربانی برای هدایت تیم دعوت شود.

در شرایط ‌کنونی با انسجام خوبی که در مدیریت باشگاه بوجود آمده و حضور مجید پاشنا به عنوان مدیرعامل تیم که تمامی نهادهای شهری، پیشکسوتان و ورزشی های متنفذ را گرد هم آورده، فضای کار برای صابر میرقربانی فراهم آمده تا کار نیمه تمام خود را تکمیل کند.

صابر خوش فکر و ایده پرداز است و روش بازی تیم بابلسر هم مورد توجه همگان قرار گرفت که اگر آرامش مالی حاکم شود و بودجه قلیل به موقع برسد، بابلسری ها با سرعت زیاد لیگ یکی می شوند.

این شهر تیمی در قواره صعود می خواهد که میرقربانی آن را می بندد ولی به یکدلی و همراهی بیشتر نیازمند است که با وجود پاشنا تحقق آن میسور خواهد بود.

تمرینات تیم شهدای بابلسر به زودی شروع می شود و رقابت های فصل جدید لیگ دو نیز از شهریور ماه خواهد بود که زمان زیادی وجود ندارد تا تیم ایده آل صابر شکل گیرد.

خوشحالیم که بابلسر از ظرفیت های بالقوه اش استفاده کرده و دوباره صابر میرقربانی متعهد شده که شهرش را به اندازه های حقیقی فوتبالش بازگرداند.