از میزبانی کلاس مربیگری فوتسال بانوان آسیا تا برگزاری رویداد های مختلف با قدمی !

کلاس مربیگری سطح یک فوتسال بانوان آسیا برای اولین در مازندران به میزبانی شهر بهنمیر برگزار می‌شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حجت اله قدمی رییس اداره ورزش و جوانان بهنمیر گفت: این کلاس آموزشی با شرکت ۱۵ مربی از استان‌های مازندران و تهران به مدت شش روز به صورت تئوری و عملی در اداره ورزش و جوانان و سالن مرحوم مجدآرا بهنمیر برپا خواهد شد.

وی افزود: کلاس مربیگری سطح یک فوتسال بانوان آسیا در بهنمیر با تدریس شهرزاد مظفر مدرس فدراسیون فوتبال آسیا و سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان از تاریخ ۲۶ تا ۳۱ تیر ماه برگزار خواهد شد.

حضور گرم مسئولان در مراسم اهدای جوایز مسابقات فوتسال جام رمضان بهنمیر

مراسم اهدای جوایز مسابقات فوتسال جام رمضان بهنمیر با حجت الاسلام شریف تبار امام جمعه، نانواکناری نماینده مجلس، اعضای شورای شهر، قدمی رییس اداره ورزش و جوانان، یوسف نژاد سرپرست اداره آموزش و پرورش، دلاوری مسئول کمیته بازرسی هیات فوتبال مازندران، امامی نژاد و آقاگلی، فرماندهان حوزه مقاومت بسیج بهنمیر برگزار شد. مسابقات فوتسال جام رمضان شهر بهنمیر با شرکت ۳۱ تیم در رده های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در سالن مرحوم مجدآرا برگزار شد.

جام رمضان بهنمیر

در مسابقات پیشکسوتان مسابقات فوتسال جام رمضان بهنمیر که با شرکت ۱۲ تیم برگزار شد، تیم مبل آمود با پیروزی ۰-۶ برابر الکتریکی مازندگستر افراتخت جام قهرمانی را تصاحب کرد‌.

تیم مبل ایده با برتری ۰-۲ مقابل مبل امپراطور به عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال بزرگسالان جام رمضان بهنمیر که با حضور ۱۶ تیم در سالن مرحوم مجدآرا برگزار شد، دست یافت.

مقاومت عزیزک عنوان نخست مسابقات جوانان جام رمضان فوتسال بهنمیر را در میان ۹ تیم شرکت کننده با برتری ۰-۱ در فینال برابر لوازم خانگی قاسمزاده ۱ به دست آورد.

 

جشن صعود تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران با جهانی

جشن صعود تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران با جهانی

تیم ملی ایران با استفاده رقیه جهانی کاپیتان بهنمیری و پیروزی مقابل ماکائو به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال جوانان دختر قهرمانی آسیا صعود کرد.

دراین دیدار جوانان دختر کشورمان با نتیجه سه برصفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۱، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۲ برابر تیم ماکائو به پیروزی رسیدند.

تیم ایران با ترکیب آیتک سلامت، مونا آشفته، زهرا صالحی، الهه حلاج، فاطمه عنایت ورقیه جهانی بازی خود را شروع کرد.

تیم جوانان دختر ایران در مرحله مقدماتی ابتدا به مصاف تیم هنگ کنگ رفت واین تیم را با نتیجه سه بریک شکست داد. در دومین دیدار خود برابر استرالیا قرار گرفت و با نیتجه ۳بر۲ شکست خورد. جوانان ایران درآخرین مسابقه مرحله مقدماتی خود توانست تیم ماکائو را نیز با نتیجه ۳برصفر شکست دهد.

با توجه به نتایج دیگر تیم های گروه سه، ایران به عنوان تیم اول به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. دراین گروه تیم استرالیا به عنوان دوم دست پیدا کرد.

 

سیمرغ قهرمان مسابقات هندبال بانوان بهنمیر

تیم سیمرغ قهرمان مسابقات هندبال چهار جانبه بانوان جام رمضان بهنمیر شد.

در این رقابت ها تیم های میاندورود، چمستان، بهنمیر و سیمرغ به میزبانی هیات هندبال بهنمیر در سالن مرحوم مجدآرا با هم رقابت کردند که در خاتمه تیم سیمرغ با پیروزی مقابل میاندورود در فینال مسابقات، عنوان نخست را به خود اختصاص داد.

شاگردان رقیه نادری در تیم بهنمیر هم برای کسب مقام سوم در بازی رده بندی برابر چمستان به برتری دست یافتند.

مسعود واحدی مربی فهیم کشتی بهنمیر در تیم منتخب کشتی آزاد جوانان ایران

تیم منتخب کشتی آزاد جوانان ایران که از وجود مسعود واحدی مربی فهیم کشتی بهنمیر سود می برد با کسب ۳ مدال طلا، ۳ نقره و ۵ برنز در رقابت های بین المللی رومانی قهرمان شد.

 

قهرمانی مبل امپراطور در مسابقات والیبال جام رمضان بهنمیر

قهرمانی مبل امپراطور در مسابقات والیبال جام رمضان بهنمیر

تیم مبل امپراطور عنوان قهرمانی مسابقات والیبال جام رمضان بهنمیر را از آن خود کرد.

تیم مبل امپراطور در فینال مسابقات والیبال جام رمضان بهنمیر با حمایت خیر ورزش دوست رمضان قلی زاده موفق شد حریفش باشگاه موحم فریدونکنار را شکست دهد و به مقام‌ نخست دست یابد.

تیم های بازارسر و هلی باغ به صورت مشترک بر سکوی سوم مسابقات ایستادند.

در این دوره رقابت ها ۸ تیم از شهرهای بابلسر، فریدونکنار و بهنمیر به صورت دوره ای در سالن های ورزشی مرحوم مجدآرا و امام علی(ع) عزیزک به دیدار هم رفتند.

مسئولیت برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان بهنمیر را رضا گل خطیر بر عهده داشت‌.

تیم مبل ایده بهنمیر قهرمان مسابقات چهارجانبه جام بانوان بهنمیر

تیم مبل ایده بهنمیر قهرمان مسابقات چهارجانبه جام بانوان بهنمیر

تیم مبل ایده بهنمیر قهرمان مسابقات چهارجانبه جام بانوان بهنمیر شد.

در این مسابقات که به صورت دوره ای در سالن مرحوم مجدآرا برگزار شد تیم مبل ایده بهنمیر با مربیگری فاطمه ولی نتاج و کسب سه برد و ۹ امتیاز جام قهرمانی را تصاحب کرد.

تیم های فریدونکنار و بابلسر هم به ترتیب با ۶ و ۳ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند و تیم ب بهنمیر موفق به کسب امتیاز نشد.