قدمی:مسابقات بین المللی کوراش ساحلی را برگزار می کنیم

در سال جاری و در راستای برنامه های فدراسیون سعی در برگزاری هر چه بهتر مسابقات مختلف در رشته های جودو ، جوجیتسو و کوراش در تمامی رده های سنی در بخش های بانوان و آقایان دارد .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رئیس هیات جودو ، جوجیتسو و کوراش استان مازندران درگف تگو با روابط عمومی فدراسیون گفت: با توجه به میزبانی رقابتهای بین المللی کوراش ساحلی، تمام تمرکز و تلاشمان را برای حضور قدرتمند و میزبانی شایسته این رقابتها گذاشته ایم و با توجه به پیشرفت روز افزون رشته های جودو ، جوجیتسو و کوراش در این استان قصد داریم تا با برنامه ریزی مدون و تمرینات دقیق و منظم خود را برای مسابقات بین المللی کوراش ساحلی آماده کنیم.

وی با اشاره به همکاری و تعامل این هیئت با کمیته استعدادیابی فدراسیون جهت شناسایی استعدادها در سطح استان به منظور رشد و توسعه جودو افزود: در سال جاری و در راستای برنامه های فدراسیون سعی در برگزاری هر چه بهتر مسابقات مختلف در رشته های جودو ، جوجیتسو و کوراش در تمامی رده های سنی در بخش های بانوان و آقایان دارد .

وی در خاتمه ضمن تشکر از مسئولین فدراسیون از آمادگی این هیات برای میزبانی مسابقات کشوری جودو، جوجیتسو و کوراش خبر داد و افزود: در برگزاری کلاس های آموزشی و کار های فرهنگی در مناسبت های مختلف نیز در دستور کار این هیات قرار دارد.