غیرورزشی‌ها آفت ورزش و حافظان منافع و کرسی !

ریشخند و تمسخر بی‌اخلاق‌ها در ورزش امروز به بزرگی و روح ورزش ضربه می‌زند. وارد شدن عده‌ی غیرورزشی و مدعی پدرخوانده‌های ورزش برای منافع و ایجاد کرسی و کسب نانی برای خود، خادمان دلسوزان ورزش را سرخورده و دلسرد کرده، این عده اصل ورزش را نابود کردند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در شماره جدید هفته نامه توپ پُر باز هم به معضل حضور سیاسیون در ورزش اشاره شده که متن کار شده در این شماره را در ادامه می خوانید :

ریشخند و تمسخر بی‌اخلاق‌ها در ورزش امروز به بزرگی و روح ورزش ضربه می‌زند. وارد شدن عده‌ی  غیرورزشی و مدعی پدرخوانده‌های ورزش برای منافع و ایجاد کرسی و کسب نانی برای خود، خادمان دلسوزان ورزش را سرخورده و دلسرد کرده، این عده اصل ورزش را نابود کردند. افراد غیرورزشی به علت بی‌ربط بودنشان نقش اول نابودی ورزش را ایفا می‌کنند . آن‌ها با ایجاد نفوذ و باندبازی راه فساد را هموار کرده ، تا با سرعت نور با جایگاه نامشروع خود اقدامات و اعمالی انجام دهند تا فضای اصلی ورزش به سمت‌وسوی نابودی هدایت شود.  منفعت‌طلبانی که جای افراد سازنده و کار بلد و لایق آمدند تا با مدیریت منفعل خود همچون انگل‌ها به پیکره ورزش آسیب رسانده و با اهداف شوم خود برای رشد و تعالی ورزش گامی برنداشته و با ایجاد حاشیه و طفره رفتن، فقط در مسیر جریان سازی باشند. مدیریت ورزش در هر جایگاهی ریشه می‌خواهد و شهرت! محبوبیت در این عرصه با سیاه‌بازی به وجود نمی‌آید .افراد غیرورزشی با راه انداختن بحث‌های انحرافی و بزرگ کردن موضوعات فرعی ,  عزم و اراده خویش را سست کردند تا نشان دهند هنوز هم‌مقداری فساد فکری و مدیریتی در ورزش ریشه زده و جا خشک کرده است .غیرورزشی‌ها محکوم‌به ترک عرصه هستند تا با پست‌های همانند تحول ورزش مانور تبلیغاتی نداده و شر خود را در سایه ورزش کم کنند تا هر بلایی برای کسب شهرت بر سر ورزش نیاوردند. ناآگاهی ، تحلیل غلط ، آنالیز نادرست از افتخارات غیرورزشی‌ها است .  این بی‌تدبیرها باخیانت به ورزش تیشه برریشه می‌زنند و اهداف شومشان از هر چیزی مهم‌تر است .

غیرورزشی جولان نده ,  عمرت به پایان می‌رسد زمستان می‌رود سیاهی به …

 

منبع : خبرگزاری فارس