پیام‌های تسلیت مازندرانی ها به مناسب فوت هادی نوروزی

بازیکنان و مربیان مازندرانی در تماس با مازند اسپرت فوت کاپیتان مازندرانی پرسپولیس را تسلیت گفته اند. در حال بروز رسانی می باشد …. به گزارش مازند اسپرت ، تاکنون اداره ورزش و جوانان استان ، هیات فوتبال استان مازندران و سایر شهرستان ها ، باشگاه های رسانه ورزش مازندران، خونه به خونه بابل ،صنعت […]

141442بازیکنان و مربیان مازندرانی در تماس با مازند اسپرت فوت کاپیتان مازندرانی پرسپولیس را تسلیت گفته اند.

در حال بروز رسانی می باشد ….

به گزارش مازند اسپرت ، تاکنون اداره ورزش و جوانان استان ، هیات فوتبال استان مازندران و سایر شهرستان ها ، باشگاه های رسانه ورزش مازندران، خونه به خونه بابل ،صنعت ساری ، شهدای جویبار ، عمران شهردای ساری ، دانش فریدونکنار ، چهره هایی مثل ابراهیم تقی پور ، یونس گراییلی ، فرشاد پیوس ،رضا تقوی ، عزت نوروزی ،سیدجواد حسینیان ، کریم محمدی ، مهدی امیری سوادکوهی ، عادل روحی و   …  این ضایعه را به جامعه فوتبال ایران و مازندران تسلیت گفته اند.

پيام تسليت مديركل ورزش و جوانان مازندران در پي درگذشت نابهنگام هادي نوروزي

حبيب حسين زادگان مديركل ورزش و جوانان مازندران خبر درگذشت هادي نوروزي بازيكن با اخلاق مازندراني باشگاه پرسپوليس را تسليت گفتند

  

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت نابهنگام هادی نوروزی مهاجم بااخلاق مازندرانی فوتبال ایران و کاپیتان باشگاه پرسپولیس موجبات تألم و تأثر خاطر همه علاقمندان به ورزش را فراهم آورد.

اینجانب به نوبه خود و به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش مازندران این مصیبت جانکاه را خدمت خانواده محترم آنمرحوم ، هواداران فهیم فوتبال و باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تسلیت عرض نموده و خود را در غم بازماندگان شریک میدانم.

 

حبیب حسین زادگان

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران

پيام تسليت سیدجواد حسینیان مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران در پي درگذشت نابهنگام هادي نوروزي

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت هادی نوروزی کاپیتان با اخلاق و متعصب تیم فوتبال پرسپولیس را خدمت خانواده وی، بازیکنان، مدیران و هواداران باشگاه پرسپولیس و همچنین جامعه فوتبال ایران و مازندران تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای او آمرزش و برای خانواده محترم و تمامی داغ دیدگان صبر جمیل مسئلت دارم.

 پيام تسليت عادل روحی سرپرست تیم رسانه ورزش مازندران در پي درگذشت نابهنگام هادي نوروزي

انا لله و انا الیه راجعون

 “بدینوسیله از طرف تمامی اعضای تیم رسانه ورزش مازندران ضایعه مرگ ابدی هادی نوروزی کاپیتان مازندرانی تیم پرسپولیس تهران را خدمت خانواده این بازیکن، اعضا و هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس و همچنین جامعه ورزش ایران و مازندران تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور علو درجات و برای خانواده محترم و تمامی بازماندگان صبر جمیل را مسئلت داریم. روحش شاد و یادش گرامی.”