لیگ برتر هجدهم فوتبال ایران حتما تیمی از مازندران دارد/دلهره ای وحشتناک در بابل !

یکشنبه دیگر می رویم به لیگ برتر و انتظار ۱۲ ساله سرانجام ته می کشد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،کمی صبوری کنید تا جشن بگیرید، پایکوبی برای بازگشت مازندران به مهمترین لیگ برتر ملی که به معنای بازگشتن از ترک شموشک نوشهر در سال ۸۵ است.

نساجی و خونه به خونه و تمام قائمشهر و بابل در تب و تاب صعود می مانند تا این روزهای انتهایی فصل هم سپری شود و حداقل یکی از این دو تیم لبریز از سرور و شادی به پایانی خوش برسند.

برای آنهایی که فوتبال مازندران را مهمتر از این دو تیم می دانند و تعلقات شهری را نمی پسندند از حالا مشغول هستند و برای بازی های فصل بعدی مازندران در لیگ برتر نقشه می کشند.

نتایج در هفته ماقبل پایانی به خوبی برایمان گذشت اگر چه می توانست بهتر هم باشد اما دستکم بدین جا رسیدیم که برای دو سهم لیگ برتری سه تیم مدعی درجه یک هستند که مازنی ها بازی های راحت تری را در پیش دارند و فاصله اندکی خواهند داشت.

نساجی در زمین خودی و در حضور ۱۵ هزار تماشاگر پر سر و صدا در دیداری هیجان برانگیز با گل دقیقه ۷ محمد عباس زاده گل زد و با گل دقیقه پایانی سعید خردمند رقیب سخت گیر را مقهور خود کرد.

مردان نکونام در بازی پر اضطراب هفته هم امیدهای خود را برای صعود حفظ کردند و هم فجر شهید سپاسی شیراز را از جمع مدعیان کنار زدند.
نساجی در مقابل فجری ها تیم بهتری بود و می توانست گل های بیشتری بزند اما سه امتیاز در مقابل تیم مدعی شیرازی بدست آمد.

خونه به خونه اگر در کرج می برد با آسودگی به لیگ برتر می رفت اما از اکسین فقط یک امتیاز گرفت که همین هم کافیست تا با برد هفته بعدی روانه لیگ بالاتر شود.
اسکوچیچ تیمش را بومی به میدان فرستاد و جوانتر ها به زمین رفتند که توانستند مقابل تیم سختکوش اکسین امتیاز بگیرند.

هفته بعدی نساجی در نهم اردیبهشت میهمان تیم سقوط کرده راه آهن تهران است و باید با بیش از ۵ گل به پیروزی برسد که تازه آنوقت منتظر توقف و یا شکست خانگی خونه به خونه مازندران باشد تا بالاتر از این تیم قرار گیرد.

خونه به خونه هم با بردن تیم برق جدید شیراز در خانه جشن صعود می گیرد و هر چقدر گل بزند با تفاضل گل به اضافه ۵ که نسبت به نساجی دارد، کار همسایه را سخت تر می کند.

اما حالت سومی هم دارد. نفت مسجد سلیمان با شکست در بازی آخر خود که در خانه مقابل مس رفسنجان است، بخت صعود به هر دو تیم را می دهد اما واقعیت این است که نفتی ها با محمود فکری دچار شکستی پرگل نخواهند شد و همچنان بخت اول صعود هستند.

تا یکشنبه بعدی صبر کنید تا خیال مان آسوده شود و در هجدهمین دوره لیگ برتری تیمی از مازندران حضور یابد.