در آخرین تمرین تیم فوتبال خونه به خونه بابل چه گذشت !!؟

حاج قاسم حسن زاده خطاب به بازیکنان: بدون توجه به حواشی با برتری مقابل ماشین سازی راه صعود به لیگ برتر را هموار کنید

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،آخرین تمرین درون استانی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران پیش از دیدار مقابل ماشین سازی تبریز در ورزشگاه هفت تیر بابل و با حضور مالک باشگاه و دو تن از اعضای شورای شهر برگزار شد.

تمرین امروز با حضور تماشاگران و با شور و نشاط خاصی برگزار شد و انگیزه بالای شاگردان دراگان اسکوچیچ را شاهد بودیم.

در تمرین امروز طبق معمول پس از گرم کردن بازیکنان زیر نظر آنتوان یوسنیک، شاهد مرور برنامه‌های تاکتیکی توسط اسکوچیچ بودیم و در خلال تمرین نیز تک تک مربیان و بازیکنان مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.

از نکات جالب تمرین امروز می‌توان به حضور دکتر سیف الرضا شهابی و جواد بیژنی از اعضای شورای شهر بابل در کنار سرهنگ گنجی، رئیس هیئت فوتبال بابل اشاره کرد و در ادامه حاج قاسم حسن‌زاده امیری، مالک باشگاه و جواد حسن زاده قائم مقام باشگاه نیز به جمع آنها افزوده شدند.

در پایان تمرین دکتر شهابی و بیژنی در گفتگویی کوتاه با بازیکنان، پیروزی های اخیر این تیم که امید را در مردم بابل زنده کرد را به آنها تبریک گفتند و اظهار داشتند تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا امکانات بهتری برای ورزشگاه هفت تیر بابل فراهم کنند.

در ادامه حاج قاسم حسن زاده تلاش بازیکنان و مربیان در تمرینات خونه به خونه را ستود و در ادامه گفت: قبل از هر چیز پدر شدن وفا هخامنش را به وی و همسر گرامی اش تبریک می گویم و ان شاالله بازیکنان با برتری مقابل ماشین سازی کادوی خوبی به وفا خواهند داد.

حسن زاده در ادامه افزود: این دیدار یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل خونه به خونه می باشد و با پیروزی مقابل ماشین سازی هم راه تیم برای صعود به لیگ برتر هموار خواهد شد و هم با روحیه ای عالی آماده دیدار با استقلال خوزستان و دو دیدار خانگی مقابل آلومینیوم و گل گهر خواهیم شد.

حاج قاسم حسن زاده در ادامه افزود: به هیچ عنوان به حاشیه ها توجه نکنید و مطمئن باشید یک شهر پشت شما ایستاده اند و از شما حمایت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: سرنوشت لیگ دست خودمان است و نباید فرصت خوب صعود به لیگ برتر را از دست بدهیم. به خدا و ائمه اطهار توکل کنید و مثل همیشه با انگیزه بالا و روحیه عالی ۹ دیدار باقیمانده را نیز با موفقیت پشت سر بگذارید تا ان‌شاءالله در پایان فصل جشن صعود برپا کنیم.

گفتنی است، تیم خونه به خونه پس از تمرین امروز راهی تهران شد تا با پرواز عصر امروز به تبریز برود.

دیدار ماشین سازی و خونه به خونه ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه عصر یکشنبه به مصاف همدیگر خواهند رفت.