در یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم مازندران چه گذشت !؟

دومین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم استان مازندران به میزبانی شهرستان بابلسر با ابتکار سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مساعدت اداره کل ورزش و جوانان و متولی ورزش شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات مرکز آموزش بانک ملی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دومین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم استان مازندران به میزبانی شهرستان بابلسر با ابتکار سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مساعدت اداره کل ورزش و جوانان و متولی ورزش شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات مرکز آموزش بانک ملی این شهرستان برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی اسماعیل قاآنی جانشین نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی و حضور جمع کثیری از مسئولین استانی با همراهی خیل عظیم مردم ولایتمدار مازندران در شهرستان بابلسر برگزار شد.

 

سردار قاآنی :اگر راه شهدا را ادامه دهیم، آمریکا و هم پیمانانش هیچ غلطی نمی توانند بکنند

سردار اسماعیل قاآنی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران در دومین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم استان مازندران که در متل بانک ملی بابلسر برگزار شد، گفت: اگر راه شهدا را ادامه دهیم، آمریکا و هم پیمانانش هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

سردار قاآنی افزود: هدف شهدای والامقام و خانواده های معظم آنها رساندن انقلاب اسلامی ایران به حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) است.

وی خاطرنشان کرد: حکومت جهانی امام زمان وعده حق الهی الهی و نص صریح قرآن است و هیچ کدام از ما به کمتر از رسیدن به این هدف بزرگ قانع نیستیم.

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران اظهار داشت: اگر هر کدام از ما به وظیفه خود عمل کنیم به حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) متصل می شویم. ما به حول و قوه الهی و با رهبری مقام معظم رهبری بسیار امیدواریم که این اتفاق بزرگ تاریخ روی دهد.

سردار قاآنی اظهار امیدواری کرد: این راه نورانی و مقدس را تا اتصال به حکومت امام زمان پیش ببریم و این افتخار را نصیب خود کنیم.‌

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدای مدافع حرم ورزشکار مازندران با اهدای تندیس و لوح تقدیر قدردانی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران/شهدای ورزشکار بهترین الگوی جوانان هستند

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در دومین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم استان گفت: شهدای ورزشکار بهترین الگوی برای جوانان هستند.

حبیب حسین زادگان در این یادواره گفت : شهدای ورزشکار مدال قهرمانی را برای دفاع از وطن با شجاعت کنار زدن و جهت رسیدن به سکوی قهرمانی پلاک قهرمانی را انتخاب نمودند.
وی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا در بین آحاد جامعه قابل احترام هستند، تصریح کرد: برگزاری یادواره و کنگره شهدا کوچکترین اقدام جهت قدردانی از جانفشانی شهدا است.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه نقش شهدای گرانقدر پایدار و ماندگار است، اذعان داشت: از نظر پهلوانی و قهرمانی شهدا بهترین گزینه و الگوی برای جوانان هستند.
حسین زادگان در پایان از عوامل اجرایی این یادواره ارزشمند که یادآور یاد و خاطره شهدا است، تشکر و قدردانی کرد.
دلاوری در یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم /حرکت ارزشمند ورزشکار و قهرمان بسیجی مازندران
جاسم دلاوری بوکسور جویباری دارنده نشان های متعدد آسیایی و بین المللی در حرکتی ارزشمند و ستودنی مدال قهرمانی خود را در یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم مازندران تقدیم پدر شهید علیرضا بریری، از شهدای مدافع حرم اهل بابلسر کرد.