داوود مهابادی :هیچ حرفی از استعفا نزدم / مقابل اکسین ۱۱ شیر دارم !

سرمربی نساجی مازندران پیش از بازی حساس و دشوار روز دوشنبه ۳۰ بهمن به گفتگو پرداخت و در باره تیمش صحبت کرد که چکیده ای از آن را می خوانید:

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،داوود مهابادی سرمربی تیم نساجی مازندران در خصوص موضوع استعفایش اظهار داشت :هیچ حرفی از استعفا نزدم و این موضوع صحت ندارد.

وی ادامه داد :در حین بازی با ملوان حالم به شدت بد شد و بین دو نیمه وضعیت خوبی نداشتم. بعد از بازی هم مجبور شدم که آذری را به کنفرانس مطبوعاتی بفرستم که این شایعه پیش آمد.

وی با بیان این موضوع که مقابل ملوان بندر انزلی شرایط عجیبی داشتیم، گفت : فقط سه توپ آوردند و روی اشتباهات خط دفاعی هر سه تا هم گل شد. از آن بازی ها بود که کاری از دست کسی برنمی آید و مجبورید که به اتفاقات لحظه ای نگاه کنید.

مهابادی افزود :ما تغییرات زیادی در شروع نیم فصل دوم داشتیم‌. غیبت بعضی از بچه ها لطمه زد مثل ایمان شوریابی. ولی به مرور بهتر می شویم و بازی با ملوان را فراموش کنید، تا آخر فصل نمی بازیم.

سرمربی نساجی مازندران همچنین بیان کرد :هوادار نساجی حق دارد نگران باشد و نگرانی ما هم از غم آنهاست. بازیکنان ما دیگر به وظایفی که دارند آگاه هستند و شک نکنید که تکرار نمی شود.

وی ضمن تشکر از مسئولین تیم اظهار کرد : از آمدن صنیعی فر به تمرینات و صحبت با بچه ها ممنونم. آنقدر محبت داشت که بچه ها تحت تاثیر قرار گرفتند. می خواهیم دل این هواداران و مالک باشگاه را شاد کنیم.

سرمربی نساجی مازندران در خصوص بازی این هفته برابر اکسین گفت :فردا مقابل اکسین یازده شیر دارم که به میدان می فرستم. بازی فردا را می بریم. شرایط در جدول به گونه ای است که تا روز آخر شانس ها باقی می ماند. برای اینکه به خواسته مان که صعود به لیگ برتر است، برسیم؛ با قدرت بازمی گردیم.