نایب قهرمانی کیادلیری تنها ملی پوش مازنی در تورنمنت بین المللی ترکیه

مهسا کیادلیری تنها ملی پوش مازنی که همرا با تیم ملی در تورنمنت بین المللی ترکیه شرکت کرد امروز در آخرین روز این رقابتها به مدال نقره رسید و بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پنجمین دوره تورنمنت بین‌المللی ترکیه با حضور ۲۴۰۰ شرکت کننده در دو بخش کیوروگی و پومسه و در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان به مدت ۴ روز پیگیری می‌شود که از این تعداد ۷۰۱ نفر (۳۸۵ پسر – ۳۱۶ دختر) در رده سنی نوجوانان حضور دارند.

تیم‌های ملی تکواندو نوجوانان دختر و پسر پیش از مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸، در تورنمنت بین‌المللی ترکیه (G1) شرکت کردند.

امروز و در روز پایانی رقابت های نوجوانان، کوثر اساسه و مبینا شاکری (وزن ۵۵- کیلوگرم)، کیمیا همتی و مهسا کیادلیری (وزن ۵۹- کیلوگرم)، یلدا ولی‌نژاد (وزن ۶۳- کیلوگرم)، آناهیتا توکلی (وزن ۶۸- کیلوگرم) و یلدا رنجبر (وزن ۶۸+ کیلوگرم) به عنوان آخرین نمایندگان ایران بر روی شیاپ‌چانگ رفتند، مهسا کیادلیری تنها ملی پوش مازندرانی در جمع تیم ملی نوجوانان دختر در وزن ۵۹- کیلوگرم حاضر شد و در نهایت توانست به مدال ارزشمند نقره دست یابد، تا جمع مدال های دختران به ۱۱ برسد.

فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی، نیلوفر صفریان، سیده زهرا حسینی، زهرا باباخانلو به عنوان مربی و لیلا سلیمی به عنوان مربی بدنساز هدایت این تیم را برعهده دارند.

تیم‌ملی نوجوانان پسر کشورمان نیز در این رقابت ها موفق به کسب ۸ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز شدند.

وحيد عبدالهي به عنوان سرمربي، رشید فتاحی از مازندران به عنوان مربی و وحید ناصری به عنوان مربی بدنساز کادر فنی این تیم را تشکیل داده‌اند. محمدرضا زوار نیز مدیرفنی تیم می‌باشد.